Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tämä palsta osaa kauniin kappalejaon tekstissä vaan pätkii sanoja otsikossa. Jos nyt kerrankin saa kehua
07.05.2026 |
Asia joka ei ole millään tasolla yhtään moden ansiota s o s u c k i t sinä vaan. Ja olihan sekin niin sietämättämän kauan perseelleen että n e e k e r i k i n jo alkais valittaa.
Ja saahan tähän muutkin kehua kuin aina niin haukutaan. Ei lähe ketjukaan niin nopeesti jos hyvin kehuu niin ehkei ikinä. Datakeskuksestakin lähtee sähköt ennemmin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa