Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaas naiset, treffeilläkäynnistä mietintää
17.11.2011 |
Olen käynyt useammilla treffeillä, nettideitin kautta. Ja joka kerta toistuu sama kuvio, miehet kaipaavat heti, odottavat seuraavia treffejä samantien. Ovat mielestään löytäneet elämänsä onnen.
En kuitenkaan ole mikään varsinainen saalis. Olen kolmikymppinen, 3 lapsen yh-äiti, olen kyllä ihan suht kaunis ja mukava, en ole hoikka vaan enemmänkin runsas tiimalasi. Ja en harrasta seksiä ekatreffeillä. Suutelen kyllä.
Voiko oikeasti olla, että jokainen kerta kaikkiaan ihastuu vai ovatko miehet niin epätoivoisia että tarrautuvat?
Eivät he minusta epätoivoisilta vaikuta, mukavia, ok-näköisiä ja työssäkäyviä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa