Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aino&Elias-verkkokauppa, huijausko?

Vierailija
26.04.2026 |

Hei, onko kenelläkään kokemuksia tästä kaupasta? Nyt tulee paljon mainoksia kaupan loppuunmyynnistä ja kiitoksia entisille asiakkaille. Onko kukaan kuullutkaan aikaisemmin tästä? Netistä en löydä mitään historiaa kaupasta. Taitaa olla huijaus :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräinen yritystieto

Ei selkeää:

yrityksen nimeä

Y-tunnusta

osoitetta

 

 

En ostaisi tuolta mitään.

Vierailija
2/2 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin juuri kengät ko. paikasta, mutta tuli heti vahvasti sellainen fiilis nyt, että taisin astua ansaan 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi