Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytiin tänään yhdellä "huoltoasemalla" syömässä. Olipa tympeä käynti.

Vierailija
17.10.2011 |

Tilasin lapselleni hampurilaisaterian ja itselleni pelkän hampurilaisen. Meille tuotiin lastenateria ja hampurilainen. No joo, täytyy myöntää, että varmaan maksettiinkin vain noista (summasta päätellen), mutta oikeasti tilasin ihan kunnon hampurilaisaterian. Sinänsä tämä ei haittaa, koska lapsi ei jaksanut syödä edes sitä (ihme kyllä).



Kuittia ei annettu, joten en voinut tarkistaa tilausta. Huomasin kuitin puutteen vasta pöydässä, koska maksaessa piti vahtia vilkasta lastakin.



Hampurilaisessani oli hius tms. karva. Vein sen kassalle ja sanoin, että oli hampurilaisessani, että jos teillä on kokkeja, joilla on tämänväriset hiukset, niin voisivat huolehtia niistä paremmin. VAstaus oli: "Joo, ei meillä ole ketään sellaista." Ja se siitä, ei mitään pahoitteluja edes.



Huoh. ei kyllä tarvi mennä siihen puljuun enää ikinä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toki, mutta taidan jättää kuitenkin välistä. Voi olla parempi niin. Pitäisi ehkä kokeilla kertoa kokemuksesta ensin paikan esimiehelle, ennen kuin haukkuu julkisesti.



ap

Vierailija
2/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsen ruoka sisälsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehdataan haukkua ja olla loukkaantuneita ja julkisesti nurista, mutta sitten ei kehdatakaan kertoa, missä paikassa on huonoa palvelua saatu. Mikä pointti koko aloituksessa oli, jos et aikonut kertoa paikan nimeä?

Vierailija
4/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsen ruoka sisälsi?

minikokoinen hampurilainen ja ranskalaiset sekä pieni juoma. Normaali hampurilainen on paljon suurempi, siitä päättelin lasten ateriaksi.

ap

Vierailija
5/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehdataan haukkua ja olla loukkaantuneita ja julkisesti nurista, mutta sitten ei kehdatakaan kertoa, missä paikassa on huonoa palvelua saatu. Mikä pointti koko aloituksessa oli, jos et aikonut kertoa paikan nimeä?

että pidän moista palvelua huonona. :) Jos sitten vaikka hoksaisin olleeni väärässä ja lakkaisi harmittamasta karvat ruoassa ja väärät ateriat. :D

ap

Vierailija
6/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa pitää viedä ruoka takaisin ja vaatia uusi ateria (jos löytyy karvoja tms.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äitillä oli kerran ruuassa häpykarva. Meni siitä äänekkäästi möykkäämään ja sai uuden aterian. Yök.

Vierailija
8/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää sun kaltaiset tyypit. Miksi menet johonkin kämäseen huolttariravintolaan, jos vaatimustasosi on selvästi korkeampi?



Menen kunnon ravintolaan tai opettele hyväksymään karva ruuassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollenkaan turha täällä "reklamoida". Minua ainakin kiinnostaa kovasti, missä on näin huono palvelu ja epähygieenistä. Ei asiakkaan tarvitse olla lojaali huonosta palvelusta. Huono maine kirii kauas ja siksipä tällaiset paikat pitääkin avoimesti ottaa keskusteluissa esiin. Että kluluttajat voivat sitten äänestää jaloillaan.

Vierailija
10/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää sun kaltaiset tyypit. Miksi menet johonkin kämäseen huolttariravintolaan, jos vaatimustasosi on selvästi korkeampi? Menen kunnon ravintolaan tai opettele hyväksymään karva ruuassa.

Ei ole mitään merkitystä sillä, onko ravintola ABC vai Michelin-ravintola. Karvoja tai muuta asiaankuulumatonta ei ruuassa saa olla. Ja jos sellaista sattuu, niin totta kai asiakas saa uuden aterian, ja jopa ilmaiseksi siinä tapauksessa. Ei se ole paikan kalleustasosta kiinni, vaan ammattimaisesta palvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää sun kaltaiset tyypit. Miksi menet johonkin kämäseen huolttariravintolaan, jos vaatimustasosi on selvästi korkeampi?

Menen kunnon ravintolaan tai opettele hyväksymään karva ruuassa.

että saa valita, mihin mennään. Ja tuolla 4-vuotiaalla ei ole vielä kovin hienostunut maku. :D Eikä minullakaan ole korkea vaatimustaso, mutta karvat ruoassa ei ole kivoja ja tykkään saada sitä, mitä tilaan. :)

Sitä paitsi minulla on ollut hius ruoassa tosi hienossakin ravintolassa...

ap

Vierailija
12/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollenkaan turha täällä "reklamoida". Minua ainakin kiinnostaa kovasti, missä on näin huono palvelu ja epähygieenistä. Ei asiakkaan tarvitse olla lojaali huonosta palvelusta. Huono maine kirii kauas ja siksipä tällaiset paikat pitääkin avoimesti ottaa keskusteluissa esiin. Että kluluttajat voivat sitten äänestää jaloillaan.


jos ei kuitenkaan anna sille nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en näytä olevan ainut, jolla on sieltä huonoja kokemuksia (selvisi googlaamalla). Kunhan vain kerroin, että oli kurja kokemus tänään.



Kerrotaanhan täällä paljon turhempaakin. :)



ap

Vierailija
14/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan nimi esiin ap, niin me muutkin päästään googlaamaan niitä kokemuksia, ettei tarvi kantapään (tai lautasen) kautta oppia!

ei ole ollenkaan turha täällä "reklamoida". Minua ainakin kiinnostaa kovasti, missä on näin huono palvelu ja epähygieenistä. Ei asiakkaan tarvitse olla lojaali huonosta palvelusta. Huono maine kirii kauas ja siksipä tällaiset paikat pitääkin avoimesti ottaa keskusteluissa esiin. Että kluluttajat voivat sitten äänestää jaloillaan.


jos ei kuitenkaan anna sille nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äitillä oli kerran ruuassa häpykarva. Meni siitä äänekkäästi möykkäämään ja sai uuden aterian. Yök.

Miten erotat häpykarvan esim. parta- tai nenäkarvasta?

Vierailija
16/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa ällötystä. Ruoasta nyt puhumattakaan. Hyi puistatus.



Meidän mökillä kävi yks tuttu ja sillä mukana tuttaviaan. Yhellä ukolla thaivaimo ja sen eukon hiuksia löytyi joka puolelta mökkiä. Tiskirätissäkin kivasti roikkui yks. Lensi rätti roskiin samantien.



Putsasin ja puunasin sitten mökkiä useamman tunnin, että pystyin alkamaan taloksi. En ole suuremmin mökkiä enää vuokraillu, kun eivät sitten osaa jälkiään putsata pois lähtiessään.



Ja jos mun ruoassa on hius tai muuta asiaan kuulumatonta, niin en varmasti enää samaan paikkaan toiste mene.

Vierailija
17/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos tuotiin väärät annokset, miksei ap huomauttanut siitä heti?



Toiseksi, jos ruuassa oli hius, miksei ap pyytänyt uutta annosta?



Kovin tyypillistä suomalaisen käytöstä. Reklamaatiota ei tehdä heti, vaan mutistaan sitten jälkeenpäin, että "tuonne ei enää mennä."



Vahinkoja voi sattua missä tahansa ravintolassa, mutta ne yleensä voidaan korjata kun asiakas jo paikan päällä ilmoittaa virheestä tai karvoista ruuassa.

Vierailija
18/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, jos tuotiin väärät annokset, miksei ap huomauttanut siitä heti?

Toiseksi, jos ruuassa oli hius, miksei ap pyytänyt uutta annosta?

Kovin tyypillistä suomalaisen käytöstä. Reklamaatiota ei tehdä heti, vaan mutistaan sitten jälkeenpäin, että "tuonne ei enää mennä."

Vahinkoja voi sattua missä tahansa ravintolassa, mutta ne yleensä voidaan korjata kun asiakas jo paikan päällä ilmoittaa virheestä tai karvoista ruuassa.

Havaitsin väärän annoksen vasta liian myöhään ja samalla totesin, että tämän varmaan maksoinkin. Mutta kun ei ollut sitä kuittia, en voinut mitenkään edes todistaa, mitä oikeasti olin tilannut.

En vaatinut uutta annosta, koska en olisi jaksanut sitä syödä. Karva löytyi ihan hampurilaisen lopusta. Kävin näyttämässä sen ja kertomassa, mistä on tullut. Jos olisivat viitsineet pahoitella, olisin ollut ihan tyytyväinen. Mutta eivät viitsineet.

ap

Vierailija
19/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti muitakin ongelmia kuin karva koko ruokailun ajan. Tuollaisen itkupillin on parempi jäädä kotiin, niin ei tarvi kuittien, huonon palvelun tai papereiden kanssa pelata.



Mitä odottelit, että kiireinen ja luultavasti alipalkattu huoltamotyöntekijä sinulle sanoo kun valitat ateriassa olleesta karvasta? Siis sellaisessa ateriassa, jonka olet jo syönyt? Antaa rahat takaisin ruuasta, jolla ravitsit itsesi..







Vierailija
20/26 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

runsaasti muitakin ongelmia kuin karva koko ruokailun ajan. Tuollaisen itkupillin on parempi jäädä kotiin, niin ei tarvi kuittien, huonon palvelun tai papereiden kanssa pelata. Mitä odottelit, että kiireinen ja luultavasti alipalkattu huoltamotyöntekijä sinulle sanoo kun valitat ateriassa olleesta karvasta? Siis sellaisessa ateriassa, jonka olet jo syönyt? Antaa rahat takaisin ruuasta, jolla ravitsit itsesi..

Ihminen se huoltamotyöntekijäkin on, ei hänen tarvitse madella tuollaisen ikävän asiakkaan edessä, joka ei tajua edes näyttää todistetta/karvaa tarjoilijalle.

Jos ruoka maistuu, niin on outoa valittaa.

Nimim. haluan syödä kakun ja säästää kakun