Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Mitä merkitystä, jos velkaa enemmän kuin tuloja?
Ihmettelin vaan tuota väitettä, että on muka pelkkää velkaa kun Seiskan netissä on ollut juttuja, että tienaa 200 000 dollaria kuukausittain sijoituksillaan, miinus verot. Mutta eihän tuollaisia pikkusummia välttämättä "huomaa" tietenkään :)
Jo aiemmissa kommenteissa väitettiin myöskin, että "rahat tulevat miehen suvulta" ja "mies elää täysin perheensä rahoilla" - eihän kyseiset väitteet pidä paikkaansa, kun myös itse tienaa sijoituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pähkäilette. Ylivieskassa kunta joutuisi elättämään Sofian, siis veronmaksajat. Olkaamme onnellisia, että rikas rillimies elättää suomitytön. Minä kyllä ottaisin mieluummin kultaharkkoja, laukut pölyttyvät ja vievät liikaa tilaa, hankalat muutossakin.
Tässä ketjussa on moneen kertaan kirjoitettu, että laukut ei ole Sofian omia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.
Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pähkäilette. Ylivieskassa kunta joutuisi elättämään Sofian, siis veronmaksajat. Olkaamme onnellisia, että rikas rillimies elättää suomitytön. Minä kyllä ottaisin mieluummin kultaharkkoja, laukut pölyttyvät ja vievät liikaa tilaa, hankalat muutossakin.
Tässä ketjussa on moneen kertaan kirjoitettu, että laukut ei ole Sofian omia.
Eikös tiedot ole vaimolta peräisin? Joku kertoi että katseltuaan instoja jne, oli huomannut, että just samoja koruja ja laukkuja oli niillä sen ukon naisilla. Kierrättää siis. Tuskin se montaa kaulakorua ostaa samalla aikaan ja ne naiset seuraa toisiaan. Kun saa aina uutta, niin ei viitsi rutista, jos entisiä kamoja viedään uusille naisille.
Miksi pähkäilette. Ylivieskassa kunta joutuisi elättämään Sofian, siis veronmaksajat. Olkaamme onnellisia, että rikas rillimies elättää suomitytön. Minä kyllä ottaisin mieluummin kultaharkkoja, laukut pölyttyvät ja vievät liikaa tilaa, hankalat muutossakin.