Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (2225)
Tuolla miehellähän on vaikka kuinka paljon oikeushaasteita Jenkeissä! Ollut ja meneillään.
Kaksi voimassa olevaa, ja taisi olla 2-3 muutakin:
2024-017314-FC-04, Diss Of Marriage W/children, suomeksi: Avioliiton ja lasten väheksyminen
2025-020457-CA-01, Other Civil Complaint, suomeksi: Muu siviilikanne, ja tämä on se herpeksen levittämiskanne. Naisten nimilistassa on vaimonsa lisäksi mukana ex-vaimo Jennifer ja exä Victoria, ja naisten lista jatkuu, siellä Chrissy, Stefanie, Allyson, Johanna, Veronica, Kristiane, Fallon sukunimineen ja lopulta vielä Ylivieskan oma ihme Sofia Belorf. 😂
Moniko nainen lienee vielä selvittämättä?!
Ihanan glamouria bling herpes rakkulaelämää? Muutaman käsilaukun ja illallisen tähden?
Osaa naisista ei ole pöytäkirjan mukaan tavoitettu.
Erikoista ettei Seiska ole onnistunut kaivamaan noita julkisia todisteita mistään, valkopesevät vaan Belorfia.
Y-Laudan salapoliisit oli muuten löytäneet nuo kaikki todisteet ja taustat hyvin nopeasti, jo ennen bling-sarjan alkamista.
Joko Sofia Belorsin ja jeffin uusi firma on toiminnassa? Onko Sohva pian miljonääri? Häät? 😁🤣😂🤪😂🤣
Tuleeko Belorsista uusi sarja? Kuinka minut taas jätettiin persaukisena käytön jälkeen...
Kenen asuntoon Souphie seuraavaksi kävelee ja omakseen kodin julistaa?
"Sofia on hyvin älykäs bisnesnainen ja hänellä on hieno brändi", terveisin Jeff. "Olemme sielunkumppaneita" kertoo Sofia. Löysivät sen syvimmän yhteyden. Sielunkumppani potkaisi persiille.
Ja oivoi, nyt se joutuu ihan itse omat laskunsa katsomaan, jotta mitä ne oikein kustantaa, kun aiemmin "ei koskaan nähnyt" niitä. Kyllä nyt niin säälittää, nyyh, onko edes hernaria jemmassa? Suuri rakkaus haihtui kuin pieru Saharaan, meidän koti, häät ja vauvat, hahhahhaabuahhahhaaaa 🤣😂🤣😁😂👍