Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (2167)
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida näillä glamour tähtösillä hyvin mennä, päihteet vievät mennessään esim Suvi P alkaa olemaan jo tuksu 2. Fiksu nainen tuolla voi menestyä tekemällä ihan rehellistä työtä.
Mitä Suville kuuluu, onko palannut Suomeen? Miehensä taidettiin pidättää Dubaissa, olin näkevinäni uutisotsikon tänä kesänä.
Onko tämä tapaus sellainen nykyajan Kassi-Alma?
Kun ei näytä olevan sen enempää eväitä elämän varalle, eikä omista mitään. CV kumisee tyhjyyttä, vaikka ikä lähenee neljäkymmentä vuotta.
Immun Fight Nightiin haluttiin vastakkain Martina ja tämä Sofia B.
Sofia tuskin tuossa nykykunnossa lähtee kisaamaan, vaikka kehunut Katiska oikeudenkäynnissä vartioineensa Ranen matka- tai raha mitälie laukkuja koska on Ylivieskasta judo tai karatekurssitaustaa ja Miss Helsingissä kehui harrastavansa nyrkkeilyä.
Nyt käynyt ilmi että Martinan vastustajaksi tulee Nanna Karalahti.
Ohiksena vaan.
En tajunnut mitä "Dubai chocolate" oikeasti tarkoittaa, että tuote on keksitty makea elintarvike jotta saadaan johdettua alkuperäinen asiayhteys naisten alistamisesta ja päälle passskomisesta.
Nyt kun pelkästään lukee sama missä sanan "Dubai", ja näkee niitä patukoita kaupassa mieleen tulee tää perimmäinen toiminta 🤮
Lindtin dubai suklaa. Nam nam 😋😋😋
https://www.instagram.com/ruutu/reel/DbI9iLNkqnx/
Melko karun näköistä leuan vääntöä tolla tosiaan !
Silmätki pyörii kuin hedelmäpeli kuten joku kommentaattori tänne aikasemmin heitti. Sekavan näköstä Ruutuplussa DubaiDingDongBlingiä koko rahan edestä.