IL: Riikka Purran kaikkien aineiden keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa oli 9,6
Mikä oli sinun keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa?
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyi oikein tarkistaa peruskoulun päästötodistukseni vuodelta 1980. Kaikkien aineiden keskiarvo oli 9,7, lukuaineiden 9,9. Liikunta oli 8, muut joko 9 tai 10.
Lukion päästötodistuksessa 1983 lukuaineet 10,0 ja kaikki aineet 9,9 (liikunta 8). Kirjoitin 6 laudaturia.
Silti kirjoittelet vauvapalstalle
Yleensä vain luen vauvapalstaa huvikseni. Harvemmin kirjoittelen tänne. Miten ihmeessä vuosien takainen hyvä koulumenestys olisi esteenä vauvapalstalla vierailulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja täällä on taas jokainen palstamamma vähintään 9,7 keskiarvolla. :D Arvatkaa uskonko kun juttunne ovat vähämielisen tasolla?
Tätä minäkin ihmettelen, että tääl kaikil 9,7 -9-8, keskiarvo, lukematta tietenkin. Neroja kun ovat😀Kun todellisuudessa ihan lähellä kymppiä olevat keskiarvot on harvinaisia.
Ei täällä nyt kuitenkaan satoja > 9,6 keskiarvon saaneita ole ilmoittautunut. Laskepa huviksesi, kuinka monta prosenttia peruskoulun suorittaneista tämä otos on. Onko siis kyseessä harvinainen vai yleinen joukko?
Ai vähön niinku mulla?
En käynyt edes lukiota loppuun mut hei ei koskaan johtunut älykkyyden puutteesta tai joistain ongelmista opiskelussa
Lukiossakin sain hyviä numeroita eli ei jäänyt sen takia, että olisi alkanut menemään huonosti.
Mutta tuonhann tietääkin jo vtun pässit. Idarit ei.
Jehheh onko oikeeasti kerrottu jotain ihan muuta?
Väitän että jos ei olisi rikollisesti kohdeltu rahojen suhteen mm. vuonna 2011 olisin suorittanut korkeakoulututkinnon aikoja sitten.
Tuon tietääkin moni vaikja useimmille syötetty Täytyä paskaa!
Kerran kun näkisi väitteet mitä on kerrottu vuosien varrella ja voisin itse kertoa miten oikeasti oli.
Mikä häpeä vtun imbesilleille!
Vierailija kirjoitti:
Riikka on fiksu, paljon fiksumpi kuin useimmat täällä ellei jopa kaikki.
Miten tämä fiksuus näkyy? Siinä kun toistaa EK:n valheita?
No, nykyiset kympit vastaa kasia kymmenen vuotta sitten..
Mutta Riikan tapauksessa ei ole tästä kyse.
No, ilmankos hän valitsi perussuomalaiset puolueekseen.
Vierailija kirjoitti:
No, nykyiset kympit vastaa kasia kymmenen vuotta sitten..
Mutta Riikan tapauksessa ei ole tästä kyse.
Riikka on saanut arvosanansa vain huijaamalla ja persettä jakamalla
Akka varmaan mielisteli peruskoulussa.Se peruskoulun todistusko on tuon ivallisen rasistin ainoa meriitti.No osa on eduskunnassa vaikka eivät selvinneet edes peruskoulua läpi.Purtsi on osannut mielistellen edetä.
Meriitiksi lasketaan nyt myös Suomen nostaminen lamasta. Iso kiitos Riikalle!
En suoraansanottuna edes tiedä mikä oli peruskoulun keskiarvo, mutta kun pääsin lähimpään lukioon niin riittävä siihen. Lukiossa joku reilu 8 muistaakseni. Yo-todistus sarja L ja M, ei ollut eximiaa meidän aikaan. Lisäksi kaikki piti kirjoittaa yhden kevään aikana.
Ja mitä tuo kaikki turha tieto sitten kertoo muille? En minä vaan tiedä.
Suomessa perusopetuksen päättötodistuksen numeroarvosanoja ei kannata kauheasti vertailla, sillä opettajilla on suuri vapaus arvioinneissa perusopetuksessa.
Ylioppilastodistuksia (eli miten kirjoitukset menivät) voi hyvinkin vertailla, sillä kaikilla on samat vaatimukset ja sama arviointi (ylioppilastutkintolautakunta).
Vierailija kirjoitti:
En suoraansanottuna edes tiedä mikä oli peruskoulun keskiarvo, mutta kun pääsin lähimpään lukioon niin riittävä siihen. Lukiossa joku reilu 8 muistaakseni. Yo-todistus sarja L ja M, ei ollut eximiaa meidän aikaan. Lisäksi kaikki piti kirjoittaa yhden kevään aikana.
Ja mitä tuo kaikki turha tieto sitten kertoo muille? En minä vaan tiedä.
Juuri sama kuin minulla, tosin kirjoitin rivin eximioita (l:n ja m:n välissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suoraansanottuna edes tiedä mikä oli peruskoulun keskiarvo, mutta kun pääsin lähimpään lukioon niin riittävä siihen. Lukiossa joku reilu 8 muistaakseni. Yo-todistus sarja L ja M, ei ollut eximiaa meidän aikaan. Lisäksi kaikki piti kirjoittaa yhden kevään aikana.
Ja mitä tuo kaikki turha tieto sitten kertoo muille? En minä vaan tiedä.
Juuri sama kuin minulla, tosin kirjoitin rivin eximioita (l:n ja m:n välissä).
Minulla taisi olla lukion päättötodistuksen keskiarvo kuitenkin lähes 9 (tai 9).
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Akka varmaan mielisteli peruskoulussa.Se peruskoulun todistusko on tuon ivallisen rasistin ainoa meriitti.No osa on eduskunnassa vaikka eivät selvinneet edes peruskoulua läpi.Purtsi on osannut mielistellen edetä.
Suuri sankarisi arhinmäki taitaa olla ainoa ministeri joka ei halua kertoa yo-todistuksensa arvosanoja, ja opiskelemaankin tuo pääsi yhteiskuntatieteitä mutta ruotsinkieliselle puolelle. Eikä tietty valmistunut koska ei tuo ole ihminen joka näkisi itse vaivaa minkään eteen.
Puoluetoimiston entinen kenttäpatja on onnistunut tuhoamaan Suomen. Eli on edennyt täysin Persujen pelikirjan mukaisesti. Pitkän tähtäimen suunnitellma Purralla on Suomen EU-ero.
Diplomi-insinööri.