IL: Riikka Purran kaikkien aineiden keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa oli 9,6
Mikä oli sinun keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa?
Kommentit (229)
Ja Keskisarja teki väitöskirjan eläimiin sekaantumisesta 1700-luvulla.
Mut kyl Sanna marin on paljon älykkäämpi ku Purra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain persu kykenee tuhoamaan Suomen talouden 9,6 keskiarvolla.
Demarit sen on tuhonnu. Ei suomi ois konkurssissa jos ei ois nii isot sosiaalituet tääklä
Kokoomus sen on tehnyt. Sen hallituskausina on otettu enemmän velkaa kuin muiden puolueiden hallituksessa oloaikana. Suomen valtion talous on kuralla siksi, että aikanaan, vajaat 20 vuotta sitten, alennettiin veroja eikä niitä ole sen jälkeen nostettu. Tulot siis ovat liian pienet suhteessa välttämättömiin menoihin. Vai mistä aiot leikata? Terveydenhoidosta, joka on jo nyt vedetty niin kireälle, ettei hoitoa saa, vai koulutuksesta, jossa tulokset laskevat kuin lehmän häntä? Vaiko kansaneläkkeestä, jolla ei enää elä?
Mehän ollaan jo maailman top4 korkeimman verotuksen maa. Ja eihän me sen takia olla konkurssissa että meidän julkinen sektori ois liian pieni.
Nii ei Suomen huonosta taloustilanteesta voi kokoomusta ja oikeistolaisuutta syyttää.
Kookomus on istunut viimeiset 39 vuotta hallituksessa Marinin hallitusta lukunottamatta mutta mitään vastuuta heillä ole? Mikäs logiikka tämä on? Voinko minä sanoa pomolle että vaikka olen ollut hänen firmastaan töissä viimeiset 6 vuotta mikään sinä aikana tapahtunut ei ole minun syytäni.
hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala ja se elää puussa, niin ne peruskoulun kympit tulee
Muistatteko kun graffitöhrijä arhinmäki sanoi ettei velkaa tarvi maksaa. korot pitää. joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Riikan gradu vain magna. Ei kyvyt riittänyt 2004 enää väikkäriin. Mutta ura löytyi persuista. Sisu ja Scripta.
Puoluetoimiston kenttäpatja.
Vaikea sanoa. Kävin vain kansa ja kansalaiskoulun. Peruskoulusta ei silloin ollut mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit sen on tuhonnu. Ei suomi ois konkurssissa jos ei ois nii isot sosiaalituet tääklä
Kokoomus sen on tehnyt. Sen hallituskausina on otettu enemmän velkaa kuin muiden puolueiden hallituksessa oloaikana. Suomen valtion talous on kuralla siksi, että aikanaan, vajaat 20 vuotta sitten, alennettiin veroja eikä niitä ole sen jälkeen nostettu. Tulot siis ovat liian pienet suhteessa välttämättömiin menoihin. Vai mistä aiot leikata? Terveydenhoidosta, joka on jo nyt vedetty niin kireälle, ettei hoitoa saa, vai koulutuksesta, jossa tulokset laskevat kuin lehmän häntä? Vaiko kansaneläkkeestä, jolla ei enää elä?
Mehän ollaan jo maailman top4 korkeimman verotuksen maa. Ja eihän me sen takia olla konkurssissa että meidän julkinen sektori ois liian pieni.
Nii ei Suomen huonosta taloustilanteesta voi kokoomusta ja oikeistolaisuutta syyttää.
Kookomus on istunut viimeiset 39 vuotta hallituksessa Marinin hallitusta lukunottamatta mutta mitään vastuuta heillä ole? Mikäs logiikka tämä on? Voinko minä sanoa pomolle että vaikka olen ollut hänen firmastaan töissä viimeiset 6 vuotta mikään sinä aikana tapahtunut ei ole minun syytäni.
Nii mut eihän ulosotossa olevan ihmisen ongelma oo liian vähänen rahankäyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikan gradu vain magna. Ei kyvyt riittänyt 2004 enää väikkäriin. Mutta ura löytyi persuista. Sisu ja Scripta.
Puhutko nyt äidistäs
Tällä palstalla tuntuu olevan kummallinen oletus, että kaikki ovat ylipäätään käyneet peruskoulua. Sehän tuli Suomeen vasta vuosina 1972-1977. Paljon on yhä elossa ihmisiä, jotka ovat käyneet keskikoulun tai kansa- ja kansalaiskoulun.
Vierailija kirjoitti:
Ja Keskisarja teki väitöskirjan eläimiin sekaantumisesta 1700-luvulla.
Mistä aiheesta sinä olet väitöskirjan tehnyt?
9,2 se muistaakseni oli, ja lukiossa 8,8.
T. totaalisesti syrjäytynyt ikityötön 42v mies
Mikäköhän mä sitten olen, kun kirjoitin pitkästä matematiikasta laudaturin? Ainakin ymmärrän himpun verran enemmän siitä, miten valtiontalous toimii, kuin Purra, joka luulee, että leikkaamalla saadaan talous tasapainoon.
En arvosta Purran leikkauksia. Mut en kyllä sinunkaan perusteetonta itsekehua. Vaikka olisit saanut matikasta ällän, ei se saa sinua todellakaan ymmärtämään valtiontaloutta. Aika kujalla olet itsekin. Yhä vieläkin on näitä pitkällä matikalla ylpistelijöitä. Kaikki ei sitä oo halunnut riesakseen, vaikka olisi hyväkin siinä, jos se ei vaikuta uravalintaan.
Minulla oli 9,7. Joten hieman parempi.
Peruskoulun numerot eivät kerro mitään, sen jälkeenjän opiskelu vasta alkaa. Itselläkin oli yli ysin, mutta kuka noita muistelee?
Höpön löpön. Tuetenkin kertoo. Noin 20 eri auneen numeroa todistuksessa, joista osaa opiskeltu jo 9 vuotta. Noilla numeroilla haetaan myös toisen asteen opintoihin. Kummaa ja perusteetonta vähättelyä peruskoululaisia kohtaan taas.
Jaaha ja täällä on taas jokainen palstamamma vähintään 9,7 keskiarvolla. :D Arvatkaa uskonko kun juttunne ovat vähämielisen tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha ja täällä on taas jokainen palstamamma vähintään 9,7 keskiarvolla. :D Arvatkaa uskonko kun juttunne ovat vähämielisen tasolla?
Tätä minäkin ihmettelen, että tääl kaikil 9,7 -9-8, keskiarvo, lukematta tietenkin. Neroja kun ovat😀Kun todellisuudessa ihan lähellä kymppiä olevat keskiarvot on harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun Sannuli ei ole persu ja sillä oli 7,5 keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt äidistäs
Ei ole Persu eikä edes mielenvikainen.
Vain. Yleensä jatko-opintoihin mennään laudaturilla tai eximialla. Magnalla noppa nappa nykyisin.