Lue keskustelun säännöt.
Siis kuka ääliö on sitä
27.03.2026 |
Mieltä että jos on vahva niin on ok olla törkyrikosten kohteena? Saadakseen oikeutta on pillitettävä?
Kommentit (3)
Riippuen rikoksen vakavuudesta. Mitä on tapahtunut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sehän juuri onkin outoa, että saadakseen oikeutta tulisi pillittää. Muuten ei uskota. Tämä on sattunut kovaa, vaan kun ei olle sellaista luonnetta, että järkytykset ilmenisivät pillittämisenä.
Viime aikaisia oikeudenkäyntejä lehdestä seuranneena olen havainnut että rikolliset käyttävät pillittämistä tai muuta vastaavaa keinoa saadakseen uskottavuutta syyttömyyden väitteilleen.
Törkeistä rikoksista täytyy ulkopuolisen ilmoittaa poliisille.