Tori nykyään tosi huono myyntialusta, kunnollisia kuvia ei hyväksytä
Koitin laittaa ilmoitusta, mutta ei mennyt hyväksynnästä lävitse.
Kuulemma kuvani netistä lainattuja eivätkä omiani. Eivät tasan ole ja eihän se minun vikani ole, että ko tavara tasaisella yksivärisellä taustalla kuvattuna näyttää samalta kuin nettikaupan ilmoituksissa
Olen harrastanut valokuvausta koko ikäni teinistä lähtien eli viimeiset 45 vuotta ja valokuvani ovat laadukkaita ja hyviä. Hyvällä taustalla ja liki ammattilaistasoa. Torin ilmoituksiin ei kannata laittaa kunnon kuvia, vain huonoja.
Muuten kuvat eivät tekoälyn mukaan voi olla omiasi
Erittäin ärsyyntynyt. En enää ikinä myy siellä yhtikäs mitään. Eipä siellä juuri ostajiakaan ole ollut ja tilastot kertovat karua kieltä katsojien määrästä. Poistin kaikki 10 kohdettani, tunnuksen jätän vielä toistaiseksi, sillä saatan joskus jotain ostaa
Kommentit (22)
Mulle on tullut tuo sama väite teksteihin, jotka tasan olen 100% itse kirjoittanut. Nuo tekoälyä muka seulovat automatisoidut systeemit eivät toimi.
Vammmaínen ylläpito on alustalla kuin alustalla tullut niin paranoidiksi että tavallisia käyttäjiä vainotaan syystä jos toisesta tai juuri vaikka epäillään että kamerakännykällä otettu kuva on netistä otettu.
Jos sille AI-botille laittaisi edes pari lisäpromptia kuten sen että tarkistaa kuvan EXIF-tiedoista onko se kamerakännykällä otettu viisi minuuttia sitten, voitaisiin tällainenkin pelleily lopettaa kuin seinään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut tuo sama väite teksteihin, jotka tasan olen 100% itse kirjoittanut. Nuo tekoälyä muka seulovat automatisoidut systeemit eivät toimi.
Joo ei tosiaankaan. Tori on mennyt alas päin ja paljon. Mietin, että pitäisikö siirtyä huutonettiin taas, mutta sielläkin kai jotain päivitystä tullut. Kellään kokemusta uudistuksesta? En ole huutiksessa myynyt varmaan viiteen vuoteen mitään, ostanut ehkä yhden tavaran vuodessa
-ap
Ostaako tuolta edes kukaan mitään enää?
Toisaalta sivuilla on taas ihan valtavasti kopioituja kuvia, mutta niillekään ei tunnu tapahtuvan mitään. Ihmeellistä mitä tuo tarkistus tekee kun aina välillä vastaan tulee kuvia Gigantin ja muiden teksteillä.
Vierailija kirjoitti:
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin
Minulla rupesi torimyynti paranemaan, kun otin Toridiilin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin
Minulla rupesi torimyynti paranemaan, kun otin Toridiilin käyttöön.
Siis onhan se asiakkaan kannalta kätevä jos vielä toimituskulut jäävät posteja pienemmiksi. Mutta tuo, että jos siinä käy jotain odottamatonta, sen setviminen torin kanssa on mahdoton tehtävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin
Minulla rupesi torimyynti paranemaan, kun otin Toridiilin käyttöön.
Siis onhan se asiakkaan kannalta kätevä jos vielä toimituskulut jäävät posteja pienemmiksi. Mutta tuo, että jos siinä käy jotain odottamatonta, sen setviminen torin kanssa on mahdoton tehtävä...
Asiakkaan kannalta kätevä , mutta myyjän kannalta ei. Maksua pitää odotella ja toridiilissä on liian suuri riski siihen, että ostaja huijaa väittämällä tuotetta vialliseksi tai postissa vaurioituneeksi.
Jos vaikka on itsellä tietty muki rikkinäisenä, näppärä ostaa toridiilillä ehjä ja ottaa sitten ehjän mukin saavuttua kuva siitä omasta vanhasta rikkinäisestä ja väittää, että oli vaurioitunut postissa huonon paketoinnin vuoksi.
Ei siinä myyjä sitten voi tehdä muuta kuin menettää rahansa. Ja varmaan saa huonon palautteen myös.
En ole ikinä myynyt toridiilillä yhtään mitään enkä myy. Sama vintedissä, siellä myyntiä tosin olen kyllä harkinnut, mutta ihan ehdoton yläraja hinnalle joku 10 euroa. Käytännössä sellaista ryysyä ja roinaa, joista muutenkin voisi luopua ja rahan menetys ei haittaa
Otin joskus green screen kuvat, että sain esineen taustan vaihdettua ja kävi kuten aloittajalle, eivät uskoneet, että kuvat oli omat/itse otetut.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako tuolta edes kukaan mitään enää?
Lähitienoolta, tein itselleni postinumerohaun jolla näen samalla postinumeroalueella olevien myyjien kohteet. Helpompi kuin aluevalikosta etsimällä.
Ihan järjetöntä touhua torilla. Olin ostamassa tavaraa, myyjä ehdotti että säästäisin postikuluissa ja tehtäisiin kaupat vintedin kautta
Tori uhkasi MINUA sen vuoksi tunnuksen poistolla. Koitin selittää asiaa ylläpidolle, mutta eivät ymmärrä lukemaansa.
Ja siis kaupat tehtiin torissa ihan normaalisti. Hermostuin ja poistin itse tunnukseni kokonaan. En halua olla missään tekemisissä ko. puljun kanssa. Ylläpito lukee viestit ja vastaukset ihan hutiloiden eikä ymmärrä lukemaansa.
Siellä nyt on vaikka kuinka paljon eritasoisia kuvia ja myös ilmoituksia ilman kuvia, mutta ei se ole se pointti vaan se että katsojia on ihan minimaalinen määrä viikossa, vähän katsojia on yhtä kun vähän kauppaa ja tinkimiset mennyt ihan mahdottomuuksiin, satasen tavarasta tarjotaan kymppiä.Suurin ongelma on että kauppa ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vammmaínen ylläpito on alustalla kuin alustalla tullut niin paranoidiksi että tavallisia käyttäjiä vainotaan syystä jos toisesta tai juuri vaikka epäillään että kamerakännykällä otettu kuva on netistä otettu.
Jos sille AI-botille laittaisi edes pari lisäpromptia kuten sen että tarkistaa kuvan EXIF-tiedoista onko se kamerakännykällä otettu viisi minuuttia sitten, voitaisiin tällainenkin pelleily lopettaa kuin seinään.
Kuitenkin on jatkuvasti ilmoituksia missä myydään esim. Vuittonin uutta laukkua 24€ tai lompakkoa 10€, nämä hyväksytään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin
Minulla rupesi torimyynti paranemaan, kun otin Toridiilin käyttöön.
Juu ja lehmät lentää
Ota tahallaan huonoja kuvia. Itse pyrin siihen että taustalla on joku kaappi tai sängynpeitto, niin näyttää kotikutoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako tuolta edes kukaan mitään enää?
Viimeisen kuukauden aikana olen onnistunut torissa myymään yhden edullisen tuotteen. Siirryin vintediin muutama viikko sitten, kannatti kun kauppa käy ihan eri voluumeissa.
Minulla oli alussa tuota. Mutta sen jälkeen kun tunnistauduin vahvasti ja olin myynyt muutaman huonekalun niin se urputus loppui. Kaikki menee nykyisin läpi. Ilmeisesti ne vaan haluaa että kaikki tunnistautuu. Toridiiliä en halua mutta isot huonekalut menee vauhdilla kun hinta on alhainen. Ei käytetystä voi pyytää satasia jos ei ole jokin design.
Vierailija kirjoitti:
Ota tahallaan huonoja kuvia. Itse pyrin siihen että taustalla on joku kaappi tai sängynpeitto, niin näyttää kotikutoiselta.
Miksi ihmeessä sinne pitäisi ottaa jotain museo dokumentaatio tasoisia kuvia
Mitä väliä jollain kuvien laadulla kun ei ole ilmoituksille katsojia, ei ole ostajia ja ihmettelen näitä mitkä nillittää jostain postikulujen säästöillä jollain paskadiilillä minkä kanssa on ollut vaikka kuinka paljon ongelmia.Minulle on ihan sama onko postimaksu 6€ tai 15€ jos saan haluamani tuotteen.
Toridiili on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin