Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori nykyään tosi huono myyntialusta, kunnollisia kuvia ei hyväksytä

Vierailija
17.03.2026 |

Koitin laittaa ilmoitusta, mutta ei mennyt hyväksynnästä lävitse.

Kuulemma kuvani netistä lainattuja eivätkä omiani. Eivät tasan ole ja eihän se minun vikani ole, että ko tavara tasaisella yksivärisellä taustalla kuvattuna näyttää samalta kuin nettikaupan ilmoituksissa

Olen harrastanut valokuvausta koko ikäni teinistä lähtien eli viimeiset 45 vuotta ja valokuvani ovat laadukkaita ja hyviä.  Hyvällä taustalla ja liki ammattilaistasoa. Torin ilmoituksiin ei kannata laittaa kunnon kuvia, vain huonoja.

Muuten kuvat eivät tekoälyn mukaan voi olla omiasi

Erittäin ärsyyntynyt. En enää ikinä myy siellä yhtikäs mitään. Eipä siellä juuri ostajiakaan ole ollut ja tilastot kertovat karua kieltä katsojien määrästä. Poistin kaikki 10 kohdettani, tunnuksen jätän vielä toistaiseksi, sillä saatan joskus jotain ostaa

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta sivuilla on taas ihan valtavasti kopioituja kuvia, mutta niillekään ei tunnu tapahtuvan mitään. Ihmeellistä mitä tuo tarkistus tekee kun aina välillä vastaan tulee kuvia Gigantin ja muiden teksteillä. 

Monilla on oman profiilin kuvassa sarjakuvista tms.kuva eikä taatusti ole lupaa kuvien käyttöön, ei toria tunnu kiinnostavan tekijänoikeudet yms.On aivan uskomatonta kuinka paljon on sääntöjen vastaisia ilmoituksia siis useita tuhansia, jotkut poistetaan, jotkut ei.

Vierailija
22/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiili   on ihan kaikkein typerin keksintö. Lisäksi torin ns asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan. Jos on ongelmaa, joutuu mitäänymmärtämättömän teköälyavustajan ikiluuppiin

Minulla rupesi torimyynti paranemaan, kun otin Toridiilin käyttöön.

Juu ja lehmät lentää

Lehmillä ei ole siipiä, jotain lehmät eivät lennä.

Väitteesi on epätosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi