Mikä tuo turvallisuutta ja pysyvyyttä elämääsi?
Entä asuminen.
Kommentit (19)
Jeesus on pysyvä. Pyhä Henki minussa. Suosittelen!
"Älkää juosko rahan perässä, vaan tyytykää siihen, mitä teillä on. Jumala on itse sanonut:
Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää.
Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa:
Herra on minun auttajani, siksi en pelkää.
Mitä voisi ihminen minulle tehdä?"
Ainoa toivo löytyy Jeesuksessa. Hän on pelastaja, parantaja, auttaja, johdattaja, puolustaja, vapauttaja, paras ystävä, Maailmankaikkeuden Herra ja Kuningas! Kun on hänet on kaikki, sillä kaikki mitä on, on hänen.
Koti, uskonto ja isämmaa. Käyn aina kun mahdollista reservin ampuma harjoituksissa ja Jumalan palveluksessa sekä Kokoomus nuorten kokouksissa.
Eipä mikään enää. Jos työttömäksi jää keskipalkallakin, niin asunto lähtee melko nopeasti alta.
Ei mikään. Työtilanne epävarma. Ei tarpeeksi puskurirahastoa tilillä. Ei ystäviä, perhettä, sukulaisia. Asunnottomuus on sit edessä.
Ei mikään. Perusturvallisuus meni elämän alussa ja sen jälkeen olen elänyt jatkuvassa pelossa, paniikissa ja selviytymismoodissa.
Usko Jumalaan ja Jeesukseen omana Sovittajanani. Rukous. Raamattu. Ihmissuhteet. Sopivat rutiinit. Silti muistaen, että lähtö voi tulla milloin vaan. Jokainen päivä on lahja Jumalalta!
Mikko Alatalon musiikki, osittain myös Juicen musiikki ja tykkään lauantaisin saunan jälkeen polttaa ihan pienen määrän hasaa piipussa. Tämä on mun paheeni. En tee kellekään pahaa.
Maksettu asunto. Säästöt. Muutamat hyvät kaverisuhteet. Siinä ne taitavat sitten ollakin.
Eillsen jälkeen tämä päivä, asunto, ruoka ja mikä tärkein olen ihminen joka voi ystävällinen myöskin sinulle.
Ei mikään.