Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska vauva rattaisiin?

Vierailija
13.10.2011 |

meillä 8 kk ja vielä vaunut.. koska te muut aloititte? :o

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nelosella ollut edes muita kuin kuomurattaat pehmeällä pussilla. Tuonikäisen voi kyllä laittaa jo sellaisiinkin joita ei saa täysin makuuasentoon. Eli mitähän mahdat tarkoittaa?

Vierailija
2/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käsitin sun aloituksen. Anna olla vaan siellä rauhassa niin kauan kuin sinne mahtuu ja siellä viihtyy. Monet vauvathan ei kovin kauaa koppaan mahdu (varsinkaan talvivaatteissa). Meillä on yhdistelmissä kova lämpöpussi, joka on niin ahdas, ettei puolivuotiaalla ole siinä enää hyvä olla. Siksi on noissa rattaissa aina ratasosassa. Toisena vaununa on kopalliset vaunut, ja siellä viihtyy hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä siis pääasiallisesti istutaan, että ei ole sitä pelkkää makuosaa ? Huh, vaikeita nä tällaset jutut. Ajattelin että olis nin kiva jos vielä tän talven olis noissa vaunuissa, siellä on mun mielestäm muutenkin lämpimämpi ja jotenin kodikkaampaa, rattaat tas mielestäni ovat kovin avoimet... :S

Vierailija
4/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rattaissa on suosituksena 6kk-. Eli ekat 6kk vaunukopassa tai kantokopassa, ja sit voi siirtyä ihan normi rattaisiin.