Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastenhoitaja järjesti huumeratsian, huumeeksi luultu aine olikin lemmikkikoiran tuhkat

Vierailija
03.11.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110214678451_uu.shtml



http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011110214678839_uu.shtml



Lastenhoitaja on siis repinyt teipit ja niitit irti laatikosta ja selitys on ollut että etsi asunnon avainta. Miten ihmeessä se asunnon avain olisi joutunut tuonne visusti suljettuun laatikkoon?? Hieno selitys, hyvä hyvä lastenhoitaja! Eipä sitten parempaa syytä penkomiselleen keksinyt :D Säälittää tämä perheen äiti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään luin tästä Hämeen Sanomista, ilmeisesti on jo eilen ollut puheenaiheena. Ei mun takia tarvitse enää jauhaa, jos on jo liian vanha juttu.

Vierailija
2/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ja millainen ihminen avaa toisen kirjahyllyssä olevan teipeillä kiinni olevan enkelirasian???

Se nainen oli lapsenvahtina ja kaiveli paikkoja???Todennäköisesti se ei saa edes potkuja.MItä jos se etti jotain varastettavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin ton uutisen!



Koiran tuhkatkin häpäistiin!

Vierailija
4/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut kyseiselle äidille ilmeisen tärkeä, joten varmasti hänellä on sellainen olo kuin koiran tuhkat olisi häpäisty vaikka sanavalinta muakin vähän huvitti.

Vierailija
5/5 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin ton uutisen! Koiran tuhkatkin häpäistiin!


jutun takia.

Mä nauroin sille eukolle, jonka piti pistää nokkansa toistensa asioihin. Siis oikeesti, KUKA menee tutkimaan toisen (eikä kyse ole edes mikään kaveri) kaappeja ja hyllyjä ym. Mitäköhän toi eukko oli oikeasti etsinyt?