Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaselkää alkoi puristaa kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mikä siellä selässä on?

Vierailija
13.11.2011 |

Eilen nostin yhtä hyllyä ja siinä tilanteessa ei tuntunut mitään. Pari minuuttia sen jälkeen alkoi sattua alaselkään vasemmalle puolelle. Sellasta jomottavaa kipua joka säteili jalkaan.

Selkä on myös kosketusarka siltä kohdalta. Kävellessä ei tunnu mutta istuessa ja makuulla sattuu.

Otin buranan mutta se ei auttanut.

Nyt yön nukuttuani, kipu ei ole hellittänyt vaan jopa pahentunut.

Mikä ihmettä selälle on tapahtunut? En ole ennen kärsinyt alaselkäkivuista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;(

Vierailija
2/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskias, lihas revähtymä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on. Googlaa lisää. Ota jotain relaksanttia ja koita päästä huomenna "niksauttajalle" (OMT-fysioterapeutti, Osteopaatti tai kiropraktikko). Pitää manipuloida SI-nivel.

Vierailija
4/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksessa tai sitten ihan kunnon prolapsi, jos säteilee tuonne sääreen asti.

Vierailija
5/5 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysy liikkeellä ettei selkä jämähdä levossa pahemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi