Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä korvausvelvollisuus?

Vierailija
13.10.2011 |

Jos viereisen talon pari lasta sotkeneet mustikan värisillä kämmenilla (mikä lie marja pensaista) pari talon ovea (useampi kuin 1 ovi kyseessä joka täynnä kämmenen jälkiä ikäänkuin olisi kämmen kastettu maaliin) talon pintoja?

Puupinta kyseessä eikä huolto todnäk saa ovia puhtaaksi kun marjanväri imeytynyt siihen.

Talon osakkeidenomistajienko piikkiin tuo menee vai kys lasten (ainakin 1 niistä eskarissa) vanhempien?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta jos toi menee oikeuteen asti niin en tiedä, miten todistetaan, että se on noi muksut. Millaista näyttöä pitää olla. Mutta voithan ainakin kävellä poliisilaitokselle kysymään asiaa, minkä rikoksen tunnusmerkit täyttyy ja miten homma menee.

Vierailija
2/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tenavista jäi sormenjäljet oviin!

Mutta tosissaan, vanhemmat korvaa normaalisti nuo lasten aiheuttamat korjaukset ilman sen isompaa meteliä, av-mammat ei korvaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden lasten vanhempien kotivakuutus? Siis jos on tarpeeksi kattava.

Vierailija
4/4 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisten lasten, vanhemmat sitten päättää maksavatko vaiko ei. Korvausvelvollisuus on henkilökohtainen. Elleivät vanhemmat halua maksaa, lasku plus korot tulevat maksuun sitten aikuisena.