Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Työmatkaan kuluva aika n.30min/suuntaansa
31.01.2026 |
Onko liikaa, jaksaako sen?
Kommentit (9)
27 vuotta kulkenut 25min työmatkaa. Menee jo unissaan kun pääosin suoraa tietä.
Pari kertaa nuorempana torkahdin rattiin ja aurakepit kolisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
30 min on normaali.
Pks menee monilla 60 min huonosti toteutetun julkisen takia.
Liikaa. Hämärä- ja lähinäkö heikentynyt iän myötä ja tie vilkkaalla hirvi- ja peura-alueella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on koko elämäni ollut työpaikat noin 10min. etäisyydellä kotoa. Mulle olis paljon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Täysin normaali.