IL: Roope Salminen on miljonääri
Kommentit (75)
Kyl minua ainakin ällöttää toi saatanan niljakas jätkä.HYI HELVETTI!!!
Vierailija kirjoitti:
Kova kehumaan rahoillaan. No, seksuaalirikollisen mainetta ei rahalla osteta pois
Ja sieltä se homma sitten tuleekin. Rikkaat tykkäävät ahdistella, ne kattoo, että se kuuluu sillai niinku rikkaiden toimenkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikas ja komea. Naisia muuten riittää. Ja julkkis.
Nuoret naiset tykkäävät näkyä vilmillä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjentävä 😇
Jaa, tyhjentävä vai tyhmentävä? 😆😆
Kouluttamaton hölmö. Oikeesta Salmisen suvusta putkahtanut kouluja käymätön hölmö. Sukusuhteet ratkaisseet kaiken " uralla " etenemisen.
Vierailija kirjoitti:
Kouluttamaton hölmö. Oikeesta Salmisen suvusta putkahtanut kouluja käymätön hölmö. Sukusuhteet ratkaisseet kaiken " uralla " etenemisen.
No sitä se Krissekin teki. Ei kauheesti taitoa mihinkään, mutta suhteita riitti.
Olkoon vaan, kuvottava ihminen kuitenkin.
Miljoona on yrityksen eikä hänen. Toki hän yksinään omistaa yrityksen.
Pelleily ja naisten ahdistelu se on, joka kannattaa.
Roope Salminen on myös
TUOMITTU SEKSUAALIRIKOLLINEN !
Never forget!!
Seksiä Ali rikollinen on AINA seksuaalirikollinen.
Vaikka kuinka sitä selittäisi vain elämää ohjelmassa.
Sympatiat uhreille
Valkoinen julkisuuden henkilö, vaikuttavalla perhetaustalla selviää pienellä nuhtelulla rikoksistaan ja julkkiskaverit tukevat estoitta.
Mutta jos saman rikoksen olisi tehnyt ulkomaalaistaustainen...
Joissain maissa kuninkaallistenkin kakara saa sentään 4 vuotta vankilaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin häät on?
Missä pidetään?
Olen ihan varma, että juhannuksen jälkeisenä viikonloppuna. Simberg on palannut Amazing Racesta. Perheelliset ei varmaan juhannushäistä perusta. Ja polttaritkin oli jo aikaa sitten.
Mite tää herra salminen saa jatkaa omaa uraa julkisuudessa ja Lauri Tähkä ei vaikka molemmat tuomittuja seksuaalirikollisia 🤔
Wierd....