Lue keskustelun säännöt.
Hei kampaajat! Yksi kyssäri
18.09.2008 |
Saako nykyään permanentilla sellaista isoa ja ilmavaa kiharaa? Haluaisin sellaisen ilmavan ja sekaisen näköisen kampauksen, vähän kuin Lindexin manoksessa olevalla punapäällä. Mulla on ollut permanentti joskus 20 vuotta sitten ja silloin tuli vain sellaista lainetta. Jos nykypermis on samaa sarjaa, unohdan koko jutun.
Kommentit (2)
Permiksellä saat kyllä isoa kiharaa, mutta ei tuollaista ilmavaa...
Koeta käyttää pesun jälkeen isoja kampausrullia ja kampausnestettä. joskohan saisit nillä onnistumaan.
parturi-kampaaja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joten nostan!