Kannattaisiko ostaa Audi?
Kommentit (25)
En tiedä tuosta yksilöstä, yleensä halpaa ja hyvää ei ole.
Meillä on kaksi Audia, Q5 ja A3, ja olemme tyytyväisiä. Pienempi on 6-7 vuotta vanha, neliveto pari vuotta.
Q5 on jo kolmas samanlainen. Edellinen taisi olla kuusi vuotta. Yksi varsinainen vika, joka liittyi johonkin anturiin. Pyöritti tuuletinta aiheettomasti, mutta ei ollut iso juttu.
Ei ehkä ruostu niin helposti kuin Lada?
Ei kannata noin vanhaa. Saksalaiset autot ostettava 0-3v ikäisenä ja vaihdettava 5v ikäisenä pois.
Minusta Audi on ihana ajaa.
Oma ei ole ollut vikapesä. On mennyt abs boxi, hiukkaussuodatin täyttynyt pitkään kestäneen tietyömaan körötyksissä. Joskus laakereita.
Vierailija kirjoitti:
hiukkaussuodatin täyttynyt pitkään kestäneen tietyömaan körötyksissä.
🤣🤣🤣
Jobbarilta saa sen jobbarille roudatun romun
Käytetty Audi on kuin loppuun poljettu pappamopo. Jos auto on ollut yhdelläkään nuorella, niin eiköhän ole brömistelty siihen malliin, että alta pois.
Noissa moottoreissa paljon jakoketjuongelmia, joutuu pudottamaan koko koneen alas remontissa.
VAG-konsernin tuotteet kannattaa kiertää kaukaa (Audi, Skoda, VW).
Vierailija kirjoitti:
Noissa moottoreissa paljon jakoketjuongelmia, joutuu pudottamaan koko koneen alas remontissa.
MISSÄ moottoreissa.... Ei minun audissani ole jakoketjuongelmia, eikä tule olemaankaan. En aio koskaan audiini jakoketjuun tehdä/teetättää yhtään minkäänlaista huolto- tai korjaustoimenpidettä. Ja jos väität että ei kannata näin toimia niin saat tulla näyttämään audistani missä tuo jakoketju löytyy (audi Q4)
Vierailija kirjoitti:
Noissa moottoreissa paljon jakoketjuongelmia, joutuu pudottamaan koko koneen alas remontissa.
Missä ei olisi? En tiedä yhtään ketjukonettakaan missä ikuisesti kestää. Nissan Sunny kesti 720 000 km samalla ketjulla mutta nykyiset ei mitkään.
Ei pelkästään tuo 3.0 tdi mutta vielä stronic ja ilmajouset. Syytä olla pinkka kunnossa.
Aina kun viet korjaamolle niin vähintään tonni sileenä. Aina joutuu purkamaan puoli autoa pois tieltä että saa mitään vaihdettua.
Auto on 10 vuotta vanha ja kilometrejäkin on, eli kaikki korjaukset vielä edessä. Toisaalta, jos on valmis hyväksymään sen vähintään tonnin joka ainoa kerta.
Termi "öljyaudi" tuttu?
Eivät tee laadukkaita autoja ja kun tämä selviää, tehdas ei ota vastuuta mistään, mitenkään.
Jos sattuu kohtuullinen yksilö kohdalle, huoltopalvelu ryöstää silti, tyyliin "tarve vaihtaa ohjausyksikkö, 5000e" kun siis akun vaihto poistaisi oireet.
Oli aikoinaan unelma-auto, sitten unelma karisi, nyt ei ehkä edes auto.
Ei. Audit on pääasiassa vikapesiä.