Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin se "perhoset vatsassa" -fiilis, mut esteitä tiellä :(

Vierailija
09.10.2011 |

Tapasin miehen ja ihana fiilis valtasi minut, hänetkin. Hän on vielä naimisissa, muuttamassa pois, mutta vielä on prosessi kesken. Vaimonsa haluaisi tosin vielä jatkaa. Mies sanoo, että heidän liittonsa on jo pitkään ollut ohi ja kaikki tietävät siitä.



Miksei me voitu tavata vasta sitten, kun voisimme olla oikeasti yhdessä? Nyt mun pitää odottaa kärsivällisesti, en halua vaikuttaa heidän suhteeseensa, haluan, että meidän suhteemme on täysin erillinen heistä. Huh, miten voin olla kärsivällinen, kun vihdoin koin sen huumaavan tunteen... Onko muita, jotka olleet samassa tilanteessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mimmi, jolle mun voimassaoleva mies selitti elämänsä kurjuutta, oli kanssa tossa samassa fiiliksessä. Soittelin hänelle, ja pyysin olemaan sotkeutumatta asiaan, kunnes mulla ja mun miehellä asiat selvät. totesin myös, että niin epätoivoinen ei saa olla, että sotkeutuu tuollaiseen äijään kenellä asiat noin sekaisin. Mimmi totesi, ettei asioi muuta kun mun miehen kanssa...Joopa. Siihen se asiointi sitten jäikin...Mies on edelleen perheensä kanssa eli meidän kanssa.

Vierailija
2/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan suhteemme olevan erillinen heidän suhteestaan. Jos heillä ero tulee joka tapauksessa niin mulla ei ole tarvetta roikkua miehessä kiinni mitenkään. Kärsivällisyyttä peräänkuulutin. Mies ei ruikuta, elämänsä ei ole kurjaa, avioliitto vain kuivunut kokoon ja suhteesta tullut platoninen. Että joopa joopa, kun on niin helppoa kommentoida ikävään sävyyn.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ja onko sinulla jo lapsia? Kiireaikataululla kannattaa laatia suunnitelma esim, että asumusero nyt ja vuoden päästä, jos on hyvin, voitte muuttaa yhteen.

Vierailija
4/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ja onko sinulla jo lapsia? Kiireaikataululla kannattaa laatia suunnitelma esim, että asumusero nyt ja vuoden päästä, jos on hyvin, voitte muuttaa yhteen.

eikä ole lapsia. Mies on vähän vanhempi ja hänellä on kaksi lasta. Lastenkin takia haluan, että asiat sujuvat riidoitta. Ei ole sinänsä kiire mihinkään, mutta tottakai se raastaa jos tilanne pitkittyy.

ap

Vierailija
5/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri nyt pois, kun satuitte tapaamaan. Ei ole ihan vielä ehtinyt, mutta kohta kuitenkin, ihan pian. Ja avioliitossahan ei ole seksiä ja vaimo muutenkin kauhea. Hyvät tarinat sillä miehellä.

Vierailija
6/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan suhteemme olevan erillinen heidän suhteestaan. Jos heillä ero tulee joka tapauksessa niin mulla ei ole tarvetta roikkua miehessä kiinni mitenkään. Kärsivällisyyttä peräänkuulutin. Mies ei ruikuta, elämänsä ei ole kurjaa, avioliitto vain kuivunut kokoon ja suhteesta tullut platoninen. Että joopa joopa, kun on niin helppoa kommentoida ikävään sävyyn.

ap

Siis onko miehen ainut syy erota vaimostaan se, että avioliitosta on tullut platoninen?

Minkälainen on sinun ja tämän miehen suhde nyt? Mistä tiedätte, että teidän arki toimisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri nyt pois, kun satuitte tapaamaan. Ei ole ihan vielä ehtinyt, mutta kohta kuitenkin, ihan pian. Ja avioliitossahan ei ole seksiä ja vaimo muutenkin kauhea. Hyvät tarinat sillä miehellä.

kuten sanoin, ei ruikuta elämästään tai vaimostaan. Asuntoa on etsinyt jo vähän aikaa, eli päätös on jo tehty ja toteutumassa ilman minun olemassaoloakin.

ap

Vierailija
8/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei platonisuus ole varsinaisesti syy eroon, he eivät ole olleet enää pitkään aikaan kuten mies ja vaimo henkisestikään ja jo lapsetkin toivovat eroa. Mies ei tunne enää naista kohtaan sellaisia tunteita, joita vaimoa kohtaan tunnetaan. Vaimokaan ei siis ole tietämätön tilanteesta vaikka osittain elättelee toiveita vielä. Ovat mm. yhdessä käyneet katsomassa asuntoja miehelle.



Meidän suhde on ihan aluillaan, en anna sen syventyä ennen kuin tilanne on tarpeeksi selvä. En voikaan tietää toimisiko arkemme, eihän sitä voi etukäteen tietää, pitäisikö?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteen onnistumisen kannalta. Eli voi olla vaikka kuinka perhosia vatsassa mutta ajoitus niin surkea, että suhde ei pääse kehittymään. Mutta, sitähän ei voi tietää kuin elämällä.



Mukava, että ap on ihastunut ja tunne molemminpuolinen. Kehottaisin vaan pitämään pään kylmänä ja pysymään kärsivällisenä tuossa tilanteessa. Mikäpä kiire teillä on jos olette löytäneet toisistanne sen oikean!

Vierailija
10/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palikka puuttuu tästä tarinasta. Kukaan tuntemani mies ei ole lähtenyt parisuhteestaan ellei suhteessa ole ollut todella pahoja ongelmia tai toista naista kuvioissa.



Mikäli oikeasti vaimossa ei ole mitään varsinaista vikaa, niin miehellä on sivusuhde joko sinuun tai johonkin muuhun, joka on eroon syynä.



Jos taas kyse ei ole tuosta yllä olevasta, niin sitten juoksisin ja kovaan karkuun tuommoista miestä, joka jättää lapsensa ja vaimonsa vain sen takia, että tunteet ovat ajan saatossa haalistuneet. Tulee nimittäin taatusti tekemään sen saman myös seuraavalle, kunhan alun hohto häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan saatossa.. he ovat tunteneet toisensa teineistä asti, joten kyse ei ole alun hohdon häviämisestä. Välillä eronneet aiemminkin ja lasten vuoksi yrittäneet uudelleen. Nyt kun lapsetkin ovat eron kannalla, ei ole järkeä jatkaa liittoa, joka ei ole enää edes kulissiliitto.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi