Mitä siinä on vikana
Että mieluiten lähettää viestiä sähköpostilla kun soittaa? Yrityksillä ei enää hirveästi tuollaista palvelua. Joillain on live chat, mutta senhän etu ei ole muu kun, että saa nopeammin vastauksen. Luulisi että enemmön resursseja vie live chat.
Niin? Miksi asia pitäisi selvitä vain soittamalla. ei viestittelyllä? Monessa asiassa ei kuitenkasn tarvita lisäkysymyksiä ja useita viestejä vaan toimii tyyliin kysymys ja siihen kattava vastaus. Mitä tulee chat sovelluksiin niin moni niistä ihan selkeä ja toimii hyvin, mutta äskettäin törmäsin huonoon versioon, jossa viesti ei aina lähtenyt vastaanottajalle tai hävisi kokonaan., vaikka käyttäjä ei siis sählännyt itse mitään. Esim. painat lähetä nappia ja, joskus ei.lähde ja joskus lähti ja joskus hävisi kokonaan kyseinen viesti. Kantsii yritykset laittaa chatit sitten toimiviksi, jos niitä oletetaan käyttävän. .
Vaikka ei olisi mitään vastaan suoraa ihmiskontaktia, ei ujo ja ihan sanavalmis, miksi pitäisi soittaa? Tietenkin jos niin on, että asia ei oikein selviä tai selvitetä esim. sähköpostitse, eikö ole hieman typerää, että yritys sitten edes tarjoaa sellaista viestintä mahdollisuutta? Mielellään voisivat tarjota muutakin kun soittamista, mutta ei nyt ainakaan niin, että muka voit viestitellä, mutta sitä kautta ei selvitetä asioita.
Tuo on vähön sama asia kun hait vaikka asuntoa. Siellä luki selvästi, että soittaminen asian perään ei edistä hakemuksen käsittelyä. Silti jotkut antoivat neuvoja kuten: Sinne pitää soittaa tai mennä paikan päälle selvittelemään. . En kyllä ymmärrä tuolkaista. Melko vanhanaikaista.
vähän sekava aloitus, ap. Mitä oikeastaan haluat sanoa?