Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vermon kirpputorista kysyttävää!

Vierailija
20.08.2011 |

Moneltako sinne pitäisi mennä jonottamaan paikkaa aamulla? Kirppis aukeaa klo 9 eli alkavatko jo ennen sitä jakamaan nuo parkkiruudut?

Oletteko käyneet esim. viime sunnuntaina? Oliko paljon porukkaa? Huomena olisi Myyrmäen kirppiskin, mutta itse nyt sunnitelen tuonne Vermoon lähtemistä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

slloinkin ehkä joutuu jo jonottamaan... itse olen mennyt aina noin klo 8.15, ja myyjien autojono on jo melkoinen - ainakin keväällä, tälleen loppukesästä ei ole kokemusta.



Paljonhan siellä käy porukkaa, ja parhaat tavarat viedään käsistä jo autoa purkaessa. Eli innokkaimmat ostajat kärkkyvät siinä kun laitat tavaraa esille. Kannattaa pitää pää kylmänä! Yleensä klo 12 jälkeen hiljenee jo kovasti jolloin kandee lähteä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme