Lue keskustelun säännöt.
olisinkohan raskaana?
28.08.2011 |
Ollaan miehen kanssa yritetty lasta nyt tammikuusta asti, mietin että oisiko vihdoin tärpännyt kun on ollut ihmeellisiä vihlasuja alamahassa ja paineen tuntua. Myöskin rintojen verisuonet on tullut järkyttävän hyvin näkyviin ja nänneissä on ihmeellisiä pieniä nystyröitä?!?!!? menkkojen pitäisi alkaa ens viikonaikana.. huh ku jännittää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla