Itse ihmettelen ainoastaan tuossa työpaikkailmoituksessa sitä
että eikö äiti pärjää kaksosten ja 2,5-vuotiaan kanssa ilman hoitoapua?
Kommentit (4)
ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.
ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.
ja jos on varaa ostaa apua, miksi ei ostaisi? Meillä oli aikanaan kotihengetär (jolle muuten maksoimme 900 e/kk), kun kuopus syntyi ja lapset olivat kaikki alle 4v. Elämäni parasta aikaa: sai nousta valmiiseen aamupalapöytään, nukkua kun väsytti jne. Aina oli toinen aikuinen tekemässä sen, mitä itse ei viitsinyt tai jaksanut.
Ja kuten luit, me maksoimme 900 e/kk ja palkkatukena loput eli sai ihan TESsinmukaisen palkan.
jos vauvoista ja taaperosta haluaa tehdä vähintään kolmikielisiä. Voi elämän kevät...