Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne toimistotyöstä (n. 6-7h/pvä) 2500€ hyvä palkka?

Vierailija
20.08.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmasti kovakin palkka, jos jotain papereita pyörittelee ym vaikkapa sihteerinä tms



Riippuu vaadittavasta koulutustasosta ja työn vaativuudesta.

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan 2500 bruttona nyt kun teen 80% työaikaa (6t/pvä), olen IT-alalla asiantuntijatehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä tällä hetkellä käteen jävä n. 1500 ja olen 2-vuorossa....

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu koulutuksesta ja tehtövönkuvasta. Merkantti tai merkonomi on aika onnekas jos saa tuon verran, Nykyaikana jopa tradenomille on tuo hyvä palkka. Mutta jos on yo-tutkinto, niin sitten voi jo miettiä muuta työtä, koska ehkä varmaankin voi saada parempaakin palkkaa jostain.

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla taitaakin olla ihan hyvä palkka työn vaativuuteen nähden.

En omaa korkeaa koulutusta, mutta kokemusta kyllä vastuullista hommista usealta vuodelta. Jouduin vaan luopumaan aiemmasta työstä kun sisälsi pitkiä päiviä ja paljon matkustelua ja se ei oikein enää tuntunut kahden lapsen äitinä mielekkäältä.

Onnistuin saamaan tosi ihanan työn, liukuvilla työajoilla ja ei matkustelua ja ilmeisesti palkankin onnistuin puhumaan kohdalleen. -Ap