Mikä voi olla kun uuden pankkikortin tilaaminen ei onnistu.
Se vaan aina herjaa että jotain meni vikaan. Vanha on kuoletettu niin en voi maksaa. Pankkinko tässä on mentävä.
Kommentit (10)
Paha antaa mitään ohjeita, kun et kerro, minkä pankin asiakas olet, mitä kautta (verkkopankki selaimella, mobiilipankki, käytätkö tietokonetta vai puhelinta) yrität korttia hakea jne.
Eikö se tulee automaattisesti, kun voimassaolo lähenee loppua, meille ainakin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se tulee automaattisesti, kun voimassaolo lähenee loppua, meille ainakin tulee.
Tuossa lukee kuoletettu, ilmeisesti katoamisen vuoksi.
Selaimen välimuistin tyhjennys voi auttaa.
Sieltä pankista voi saada asiassa nopeammin apua, kuin täältä palstalta. En kyllä menis silti vannomaan.
Verkkopankin kautta voinet kysyä asiaa pankin asiakaspalvelulta. Soittamalla pankkiin varmaan auttaa myös. Vaatinee tnnistautumisen pankkitunnuksin. Pankeilla ei ole juuri enää konttoreita ja jos sellainen jostakin löytyy, on pitkät jonot tai aika on varattava etukäteen. On siis vihonviimeinen keino.
Mitä jos soittaisit sinne pankkiin?
Ap on siis kadottanut tai häneltä on varastettu pankkikortti. Eiköhän pankki nyt ole hyvin varovainen ja sisuna menisin henkilökohtaisesti sinne pankkiin hoitamaan asiat kuntoon. Pankkissa nähdään että juuri oikea henkilö pyytää uutta kortia, eikä varas.
Eikös tule ihan ohjeet miten toimia, kun kortti kuoletetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis kadottanut tai häneltä on varastettu pankkikortti. Eiköhän pankki nyt ole hyvin varovainen ja sisuna menisin henkilökohtaisesti sinne pankkiin hoitamaan asiat kuntoon. Pankkissa nähdään että juuri oikea henkilö pyytää uutta kortia, eikä varas.
Eikös tule ihan ohjeet miten toimia, kun kortti kuoletetaan.
Kun ilmoitin korttini varastetuksi pankin numeroon, mulle ainakin lähetettiin uusi kortti automaattisesti
Poista evästeet ja kokeile uudestaan tai toista selainta.