Voiko teistä vaalea tai punatukkainen lapsi olla kaunis?
Kun aina kaikki tuntuvat ihailevan tummia lapsia.
Kommentit (16)
minusta vaalea on kaikista nätein
lapsellani piki musta.. kuitenkin suomalainen lapsi ;)
Ihanat pisamat=) Mun mielestä tummat on yleensä kaikkein kauneimpia, mutta kyllä kaikilla värityksillä tottakai löytyy kauniita lapsia.
Hänellä todella vaaleat hiukset, melkein valkoiset ja pitkät mustat ripset. Kauniit kasvot.
Vaaleilla ja punahiuksisilla on yleensä kyllä niin vaalea iho että näkyy kaikki virheet, punoitukset, haavat, verisuonet paremmin kuin tummilla.
Voi olla yksi syy miksi tummia pidetään kauniimpina.
voi olla kaunis olipa sitte punainen tai vaalea tukka. omat lapset punahiukisia, toinen vaaleampi- toinen punatukkainen ja tummat silmät. AIna puhuttelee ihmiset lapsia ku näkee kaupassa tai muualla
Vaaleatkin voi olla.
Mä kuitenkin inhoan sellaisia vaaleita lapsia, joilla on punertavat silmänaluset, ohuet vaaleat lirut hiukset. Usein nämä lapset ovat joko kauhean laihoja tai sitten tosi lihavia.
Oma mieheni oli tuollainen vaalea laiha lapsi, ja pelkään, että tästä meidän lapsestamme (joka on vielä kohdussani) tulee samanlainen :-(
Nehän oikein ponnahtavat esille lapsijoukosta! Lapsessa kauneinta on hymy ja ilo, silloin ei kukaan lapsi voi olla ruma.
En itse esim. tykkää ruskeista silmistä.
sillä oma lapsi on aina ihana!
Itse oikeen yllätyin kuinka ihanan vauvan sain..
On kyllä aika outoa pelätä tulevan lapsensa ulkonäköä...!!???
Lapsia on kahdenlaisia, kauniita ja tosi kauniita. Molempiin ryhmiin kuuluu lapsia kaikenlaisilla hiuksilla ja ihoilla.
Punapäät on aina kauniita.
Mutta vaaleat taas on ja ei.
Jos lapsella on edes vähän väriä esim. kasvoissa ja silmätkin ovat värikkäät, niin sitten lapsi on kaunis.
Mutta jos lapsi on väritön suomalaislapsi (=vaaleat kulmakarvat, vaaleat ripset, hailakan siniset silmät ja vaalea, ohut tukka), niin nou thanks. Sitten tuo ei ole kaunis.
Kyllä ne tummat vie voiton.
Tosiasiassa harva lapsi on syntymästään tumma, vaan tummuu vasta ajan mittaan.
t: se idiootti, jonka lapsilla itselläänkin punertavat hiukset (tummuvat onneksi)
T. Ap, joka on luonnostaan punapäinen ja pisamanaamainen =)
Poikkeuksia toki löytyy, kröhöm...
Minulle sanottiin pienenä, että aurinko rakastaa niitä, joilla on pisamia! Ettäs tiedätte!