Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko olla puhelias ja seurallinen asiakaspalvelu ammatissa?

Vierailija
31.08.2025 |

Mitä mieltä? Pärjääkö siinä hiljaisempi tapaus? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt 20 vuotta, vaikka olen oikeasti erittäin ujo ja hiljainen. Mutta töihin mennessä otan käyttöön työpersoonan ja hoidan puhehommat kuten tarvii. Olen monena vuonna saanut firman parhaita/top3 myyntejä. 

Vierailija
2/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun on on ystävällinen, kohtelias ja asiallinen. Kärsivällisyys on myös plussaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ylipuheliaat aspat ovat piina.

T. Asiakas

Vierailija
4/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pärjännyt 20 vuotta, vaikka olen oikeasti erittäin ujo ja hiljainen. Mutta töihin mennessä otan käyttöön työpersoonan ja hoidan puhehommat kuten tarvii. Olen monena vuonna saanut firman parhaita/top3 myyntejä. 

Tuo työpersoona kuulostaa hyvältä. Ujokin ihminen pärjää työelämässä kun ottaa työvaiheen päälle.

Vierailija
5/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshien haju sekä muut tykötarpeet tehosteineen auttaa asiassa.

Vierailija
6/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ylipuheliaat aspat ovat piina.

T. Asiakas

Kävin kampaajalla joka oli tosi hyvä, mutta oli pakko lopettaa käynnit kun en enää jaksanut kuunnella sitä tauotonta höpötystä. Vältän myös yhtä kauppaa silloin kun siellä näkyy olevan ärsyttävän tekopirteä lässyttävä myyjä työvuorossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ujoilla introverteilla on usein loistavat sosiaaliset taidot, voivat kehittyä tosi hyväksi aspassa. Asiallisuus todellakin riittää, ja touhuun kyllä oppii, myös hankalia tapauksia voi oppia käsittelemään. Ehkä jos on kovin traumatisoitunut ihmisistä eikä ole saanut apua siihen niin sitten en suosittelisi näin ihmisläheistä työtä. 

Vierailija
8/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo on yleinen harhaluulo, että ei tarvitse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuo on yleinen harhaluulo, että ei tarvitse!

Siis tarvitsee vai olla puhelias?

Vierailija
10/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla itsekin olen aivan introvertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee samaa virhettä minkä moni asiakaspalvelija tekee että ei osaa peruskäytöstapoja eikä osaa olla asiallinen. Ja mikä tärkeintä ole rehellinen mikä on harvinaista asiakaspalvelijassa

Vierailija
12/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan tehtävä on kuunnella ja auttaa asiakasta, ei hölöttää omia asioita ja udella turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun on on ystävällinen, kohtelias ja asiallinen. Kärsivällisyys on myös plussaa.



Eikö se mene niinpäin, että asiakaspalvelija kuuntelee ja auttaa asiakasta asiassaan? Ei kukaan jaksa tai odota tapaavansa mitään seuraneitiä tai seurustelu-upseeria asiakaspalvelijana. Pääasia, että ongelma tulee ratkaistuksi mutkitta.

Vierailija
14/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun on on ystävällinen, kohtelias ja asiallinen. Kärsivällisyys on myös plussaa.

Juuri näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee samaa virhettä minkä moni asiakaspalvelija tekee että ei osaa peruskäytöstapoja eikä osaa olla asiallinen. Ja mikä tärkeintä ole rehellinen mikä on harvinaista asiakaspalvelijassa

Nuo mainitsemasi ominaisuudet kuvaavat kylläkin sangen osuvasti nykypäivän asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi