Vuonna 2022 70% suomalaisista käytti vähintään yhtä sosiaalisen median palvelua viimeisen 3 kuukauden aikana. Nuorimmassa, 1624 vuoden ikäryhmässä luku oli huikeat 93%
Tilastokeskus
.
Päivittäin tai lähes päivittäin sosiaalista mediaa käytti 2022 noin 84% 1624-vuotiaista kun vastaava osuus vuonna 2013 oli vain 38%
Tilastokeskus
.
Naiset käyttävät somea hieman enemmän kuin miehet: 93% naisista ja 87% miehistä käyttää jotain somekanavaa päivittäin
markkinointiuutiset.fi
.
Käyttö Suomessa
Vuonna 2022 70% suomalaisista käytti vähintään yhtä sosiaalisen median palvelua viimeisen 3 kuukauden aikana. Nuorimmassa, 1624 vuoden ikäryhmässä luku oli huikeat 93%
Tilastokeskus
.
Päivittäin tai lähes päivittäin sosiaalista mediaa käytti 2022 noin 84% 1624-vuotiaista kun vastaava osuus vuonna 2013 oli vain 38%
Tilastokeskus
.
Naiset käyttävät somea hieman enemmän kuin miehet: 93% naisista ja 87% miehistä käyttää jotain somekanavaa päivittäin
markkinointiuutiset.fi
.