Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kaikilla helsinkiläisillä pitäisi olla ilmainen matkalippu
19.08.2025 |
Jookos
Kommentit (4)
Eikös Vihreiden johtoajatus ole että Hesassa kaikki liikkuisivat kävellen tai pyöräillen. Ei mitään autoja kaupunkialueella ja kuljetukset hevosilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niillä onkin. Nimittäin jalat.