Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos tietäisit ETUKÄTEEN, että päiväkotiryhmä tulee pihallenne, sallisitko?

Vierailija
23.08.2011 |

Muuttuuko mielesi, jos asiasta ei tiedotettaisi mitään etukäteen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pällistelemään meidän pihaan kunhan kysyvät lupaa eka. Luvatta pitäisin sitä tunkeutumisena reviirilleni.

Vierailija
2/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut koko päiväkotiryhmä synttäreilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en juuri nyt, kun meillä on remonttia ja piha vähän vaarallinen. Eli normaalitilanteessa sallisin ja ovatpa meillä joskus retkellä olleetkin!

Vierailija
4/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse millään tavoin perustella tällaista.

Vierailija
5/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä tiedotettiin asiasta etukäteen.

'Pihatöllistelyretkensä' liittyi liikennekasvatukseen ja samalla lapsille tuli lähialueet uudella tavalla tutuksi.

Minun mielestäni hyvä juttu.



Päiväkodilla vielä jokainen piirsi kuvan omasta talostaan ja kertoi pihapiiristä (hoitaja kirjoitti kertomukset samalle paperille missä kuva oli).

Vierailija
6/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan! Tarjoan varmasti mehut ja pullat siitä hyvästä!



Tosin, ihmettelisin ehkä hieman, mitä päiväkotiryhmä tekisi meidän pihalla, kun lähimpään päiväkotiinkin on matkaa 10 km eikä tämä edes ole mikään maatila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira ja hermostuisi turhaan, sillä on vahtikoira. Eli jos kävisivät vain tuossa tiellä niin ei haittaisi. Mutta jos tulisivat pihalle ja oven eteen rahisemaan tai ikkunoista katsomaan niin koira olettaisi, että taloa pitää suojella ja hermostuisi turhaan.



En näe mitään itseisarvoa siinä, että pääsisivät pällistelemään kotiamme. Osaamme kyllä itse hoitaa lapsemme kaveriasiat ja meillä saa käydä juuri ne, joita haluamme. Kiusaajilla ei ole pihallemme mitään asiaa..ei edes päiväkodin armollisella avustuksella.

Vierailija
8/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteluna, talon rakentaminen on kesken sikäli että pihalla on kaikennäköistä tiili- lautaröykkiötä. Turhan paljon vaaranpaikkoja. eli en ottaisi riskiä että jotain tapahtuisi.



Sitten kun piha siistitty ei enää estettä kunhan hoitajat pitäisivät huolen että siellä ei tuhottaisi istutuksia yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mieli muuttuisi, vaikkei etukäteen kerrottaisikaan. Meidän lasten pk:sta on myös tehty näitä retkiä.



Tuo on kiva tapa tutustua ympäristöön!

Vierailija
10/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaraa. Äkkiä tuhoavat kukkapenkit ja nurmikon. Siihen päälle vielä pari integroitua erityislasta, joille ei saada kuria niin hyvästi kaunis piha.



Ei kiitos. Valitsen itse vieraani mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaraa. Äkkiä tuhoavat kukkapenkit ja nurmikon. Siihen päälle vielä pari integroitua erityislasta, joille ei saada kuria niin hyvästi kaunis piha.

Ei kiitos. Valitsen itse vieraani mieluummin.

Vierailija
12/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten. En käsitä mitä meillä oikein tehtäisiin. Lapsi ei ymmärtäisi itse vielä ollenkaan miksi päiväkotiryhmäkin meille tulisi. Meille ei muutenkaan voi tulla noin vain koska tarvitsisivat kuljetuksen.



Mä en ymmärrä näitä joiden mielestä tuo on mukava tapa tutustua lähiympäristöön.. harva kuitenkin asuu aivan tosi lähellä päiväkotia ja luulisi nyt siellä lähiympäristössä olevan töllisteltäväksi muutakin kuin lasten koteja.



Jos joku haluaa ryhmän vierailemaan omaan pihaansa, sen saa varmaan sovittua pyytämällä. On väärin "velvoittaa" siihen kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ois jotain estettä.Ei ole niin salattavaa ettei voisi tulla ja eikä niin väliä vaikkei olisi etukäteen ilmoitettu.Mistä mä tiedän vaikka aina joku olis kurkkimas kun en oo kotona ja sotkusta on usein kun kiire tulee töihin.

Vierailija
14/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen verran tarkka puutarhastani. Lapsia pitäisi koko ajan kieltää, että ei saa tehdä sitä ja ei saa tehdä tätä. Ihan varmasti omenat, tomaatit, suihkulähde jne houkuttaisivat koskemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lupaa olisin vähän harmissani.



Toivon kuitenkin etteivät käsisi ollenkaan. Asutaan opiskeilja-asuntojen "rivarissa" jossa siis ovi ulos ja kahden metrin kaistale ennen pihatietä mutta ei omia tontteja. Eli onhan tuossa oven edessä leluja, mutta ei koko ryhmälle esiteltäväksi. Asunnot ovat suurimmaksi osaksi soluja ja pieniä kaksioita, eikä alueella pahemmin ole lapsia, jote pihan leikkipaikka tarkoittaa pientä hiekkalaatikkoa. (Jossa vain minun lapseni käyvät).



Joten vaikka lapset eivät ehkä huomaisi "köyhyyttä", niin nuivaahan tässä olisi parille kymmenelle lapselle. Emme itsekään leiki yleensä tässä, vaan vien lapset lähileikkipuistoon. Pelkään että lapset pitäisivät pihaa näkyvästi tylsänä ja se pahoittaisi lapseni mielen.



Toivon siis ensisijaisesti ettei ulos tulisi tuollaista kokoontumista (sisälle saisi tulla sitten paljon mieluummin!) Tarhakaverit saavat kyllä tulla vapaasti kylään sisälle, mutta ulkona meillä ei oikein ole mitään, mistä lapsi voisi olla ylpeä (siten etteivät toiset lyttää ylpeyttä tuosta kiven järkäleestä ison koivun vieressä).

Vierailija
16/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi mua haittais..eiköhän tää meijän piha oo tullu jo monta kertaa nähdyksi pk-ryhmien puolesta.Meijän talon takametsä(näkyy meijän pihalle) on päiväkodin ja eskarin metsäretki paikka.Tänää meijän lapsi oli just retkellä tossa "takapihalla".Eli tervetuloa vaan.

Vierailija
17/17 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen asiaa päiväkotiryhmällä olisi meidän pihassa ja puutarhassa? Meidän portista ovat tervetulleita vain kotiväki ja kutsutut vieraat.



Menkööt päiväkotilaiset tuijottamaan vaikka niiden tätien pihoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän