Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet mieltä siitä, että useat BB-asukit ovat äitejä ja jättivät siis

Vierailija
31.08.2011 |

lapsensa päästäkseen taloon? Yksi jätti lapsensa sukulaisille, koska lapsella ei isää ole.. yksi jätti juuri koulun aloittaneen tytön isälleen.. yksi jätti neljä lasta ulkopuolelle.



Minusta HALPAMAISTA ja HÄVYTÖNTÄ!!!!!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa päästäkseen taloon? Yksi jätti lapsensa sukulaisille, koska lapsella ei isää ole.. yksi jätti juuri koulun aloittaneen tytön isälleen.. yksi jätti neljä lasta ulkopuolelle. Minusta HALPAMAISTA ja HÄVYTÖNTÄ!!!!!!!!!

Vierailija
2/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin absolutisti perheenäiti 30-vuotiaaksi saakka ja sitten tuli ikäkriisi 31-vuotiaana.. sitten vaan rupesin käymään baareissa ja enemmän baareissa ja ryyppäämään kunnes lopulta tuli ero kun en tiennyt enää mitä elämältä halusin.. nyt kaikki on oikeasti hyvin ja elän täysillä elämääni. Lapset eivät erosta kärsineet ja varmasti hyväksyvät että olen täällä BB-talossa. etenkin se murrosikäinen joo just joo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ääneen miehelleni ihmettelin. Itse en voisi kuvitella jättäväni, mutta meitä on niin moneen junaan..

Vierailija
4/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi miehelleen siinä kiinni pettämisestä. voi että miten ihana nainen.

Vierailija
5/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin kaukan lapsista. parempi niin lapsille.

älä ap ota niin tosissas, vain idiootti hakeutuu bb-taloon.

Vierailija
6/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mua ainaki hävettäis, kun äiti toilailee telkussa ja paljastaa olevansa strippari. Ja siis millainen äiti oikeasti lähtee just kun lapsen eka luokka alkaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi, mutta voin ymmärtää että jotkut haluaisivat.



Tuo on kuitenkin sellainen kerran elämässä kokemus, että jos siitä itse on haaveillut niin mikä jottei.

Todennäköisyys on kuitenkin että siellä ei niin kauaa ole ja taas toisaalta on mahdollisuus voittaa isohko rahasumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi