Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äityisrahasta..

Vierailija
31.08.2011 |

Työnantaja maksaa palkan kolmelta äitiyslomakuukaudelta. Palkka lasketaan keskiarvona 6 kk:n palkasta. Mites Kelan maksama vanhempainraha, kait Kela laskee edellisen koko vuoden vahvistetun verotuksen mukaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten viimeisten 6 kuukauden mukaan, jos niiden tulot ovat 20 % enemmän kuin edellämainittu, mutta jälkimmäistä pitää itse anoa.



www kela piste fi

Vierailija
2/3 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kuukauden tulojen mukaan laskettuna, jos noussut sen 20%.

Kelan sivulla tarkemmat ohjeet ja laskurikin varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet hakemukseen laittanut. Eli 6kk edeltävät tulot tai edellinen verovuosi. Jos 6kk edeltävät tulot sinulla paremmat, niin toki niiden mukaan kannattaa vanhempainrahaa hakea (olet saanut esim palkankorotuksen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi