Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PostNord

Vierailija
16.07.2025 |

Helvetin huono palvelu. Paketit luvataan tuoda kotiin, mutta sitten vievätkin johonkin helvetin kuuseen Pickup Point iin. Tulee siinä autottomalle kalliiksi hakea 20-30 kg paketteja taksilla. Kuluttaja asiamiehelle töitä. Saatanan töhelöt!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittivat, että pakettia säilytetään 7 vuorokautta lokerossa ja sen jälkeen se palautetaan asiakkaan kustannuksella takaisin lähettäjälle.

Minä en saa noudettua pakettia, koska siihen tarvitaan älypuhelin ja bluetooth-yhteys. Kyseessä on myös lähinoutopiste, joten henkilökunta ei voi auttaa. 

Asiakaspalvelu näköjään vastaa jätettyyn yhteydenottolomakkeeseen, mutta lähetettyäsi vastausviestin... odotellaan...

.

.

.

Näyttäsi, että myyjä lähetti samaisella postnordilla uuden paketin. Myyjän ilmoituksen mukaan se toimitetaan tilausosoitteeseen aivan kuten ensimmäinen paketti. Postnord ehti jo lähetellä tekstiviestiä, että se kuljettaa tämän toisenkin paketin samaiseen osoitteeseen eli lähinoutolokerikkoon, josta sen saa noudettua vain lataamalla mobiilisovellus älypuhelimeen, jossa on myös bluetooth-yhteys.

Postnordilla on mielenkiintoinen yritysidea: Maksu toimitetusta paketista molempiin suuntiin. Mikäli haluaa vastaanottaa paketin ilman älypuhelinta, niin saa maksaa maksaa kymmeniä euroja palvelunumeroon soittamisesta. Asiakaspalvelun asenne vaikuttaisi olevan suoraan sieltä, minne aurinko ei paista.

Ongelmia näyttäisi olevan myös niillä, joilla on älypuhelin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi