Lue keskustelun säännöt.
Vastuullinen juhannus: Ostin 4 pakettia vegenakkeja makkaroiden sijaan grillattavaksi
20.06.2025 |
En ole koskaan maistanut, mutta ei ne niin pahoja voi olla kun kaupassa niitä oli monta riviä eri merkkejä hyllyt täynnä.
Kommentit (25)
🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Suomalainen liha on vastuullisempi kun ulkomailta lennätetty soijakäntty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En grillaa mitään vaan paistan notskilla makkaraa ja paistan muurikalla lihaa tai kalaa ja esim. kesäkurpitsaa. Hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
En grillaa mitään vaan paistan notskilla makkaraa ja paistan muurikalla lihaa tai kalaa ja esim. kesäkurpitsaa. Hyvää on.
Kyllä nuotiomakkara on parasta, Hiillosmakkaraa ja sinappia kylkeen. Juomaksi Sandelsia, niin ai jai!
Ostin 10 pakettia makkaraa ja nyt mennyt jo kolme. Mun kaverit tuoneet jotain 12 pakettia. Tänään grillataan mökillä pari kertaa. Yötä myöten grillataan.