Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastuullinen juhannus: Ostin 4 pakettia vegenakkeja makkaroiden sijaan grillattavaksi

Vierailija
20.06.2025 |

En ole koskaan maistanut, mutta ei ne niin pahoja voi olla kun kaupassa niitä oli monta riviä eri merkkejä hyllyt täynnä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 10 pakettia makkaraa ja nyt mennyt jo kolme. Mun kaverit tuoneet jotain 12 pakettia. Tänään grillataan mökillä pari kertaa. Yötä myöten grillataan.

Vierailija
22/25 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮

 

Suomalainen liha on vastuullisempi kun ulkomailta lennätetty soijakäntty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
24/25 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En grillaa mitään vaan paistan notskilla makkaraa ja paistan muurikalla lihaa tai kalaa ja esim. kesäkurpitsaa. Hyvää on. 

Vierailija
25/25 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En grillaa mitään vaan paistan notskilla makkaraa ja paistan muurikalla lihaa tai kalaa ja esim. kesäkurpitsaa. Hyvää on. 

Kyllä nuotiomakkara on parasta, Hiillosmakkaraa ja sinappia kylkeen. Juomaksi Sandelsia, niin ai jai!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä