Lue keskustelun säännöt.
TULOverotus nousee sittenkin!
17.06.2011 |
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113235-tuloverotus-kiristyy-sittenkin-%…
Kun kunnilta leikataan valtionapuja ja kuntien tehtäviä lisätään, niin tuloverotus nousee kunnallisveron kautta!
Kokoomus söi sanansa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja samalla meni vasureiden ja demareidenkin sanat. (Jos oikein muistan, kunnallisveroprosentti on tasavero prosentti) Mutta sanokaa jos olen väärässä :)