Ollaan lentokoneessa ykkösrivillä ja ohjaamosta on nyt kuulunut monta kertaa pull up terrain, pitäisikö huolestua?
Kommentit (20)
Onneksi bisnesluokka saa ekana laskuvarjot.
Ei sieltä matkustamoon mitään kuulu.
kuuluuko seuraavaksi bank angle? : p
Ei se hermostuminen auttaisi asiaa, jos vaikka jotain huolestuttavaa tapahtuisikin. Terrain on tietty alue maassa, jos olet lentokoneessa, niin voi olla se alue, mihin on tarkoitus laskeutua.
Vierailija kirjoitti:
Ei se hermostuminen auttaisi asiaa, jos vaikka jotain huolestuttavaa tapahtuisikin. Terrain on tietty alue maassa, jos olet lentokoneessa, niin voi olla se alue, mihin on tarkoitus laskeutua.
gpws ei varoita lentokenttien kohdalla
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
Näytä minulle lentokone, joka lentää 100 km:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
100km korkeudessa 😄😄 eiköhän se 10km ole lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
Miksi siellä 100 kilometrin (oikeasti reilu 10 kilometrin) korkeudessa tulisi terrain-varoituksia?
Äitisi ei koskaan huuda minulle pull out! pull out! Pitäisikö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
100 km taitaa olla jo avaruuden rajoilla.
Mitä tuosta. Pahempi on jos kuulutetaan onko lennolla lentämistä osaavaa henkilöä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
Näytä minulle lentokone, joka lentää 100 km:ssä.
Trumpilla on. Ja se osaa lentää sitä itse. Kuulemma.
Joku vaan pyytää Teroa nostamaan housut ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone lentää lähes 100km lentokorkeudessa, vaikka moottori on rikki. Yleensä kenttä löytyy.
Huono tuuri, jos oot Atlantilla tai Tyynellämerellä.
Näytä minulle lentokone, joka lentää 100 km:ssä.
Ilmeisesti kukaan ei tajunnut kirjoittajan tarkoittavan, että lentokone pysyy lentokorkeudessa vielä 100 kilometrin matkan eteenpäin, vaikka moottori olisi rikki.
Vedä maasta ylös? Vedä maapallo ylös?
Se on sen kakkosrivin kerran pelikone.
Vierailija kirjoitti:
Se on sen kakkosrivin kerran pelikone.
Korj. Kersan.
Mä kyllä ihmettelen (tai ammattilaisuuttahan se tietysti on) esim. lennonjohtajia, miten rauhallisesti ne osaavat pahassakin tilanteessa toimia.
Usassa se yksi yksityiskone lähti ilman lentolupaa kiitoradalle vastaan nousukiidossa olevaa matkustajakonetta. Lennonjohto vain luetteli rauhallisesti ohjeita, että lento x nouse korkeuteen se ja se jne. Kun vaaratilanne oli ohi, kuului lennonjohdosta vielä huokaus, että mitä helvettiä oikein tapahtui.
Ei tarvi, hakevat vaan sopivaa laskeutumispaikkaa. Se vie joskus vähän kauemmin