Lue keskustelun säännöt.
Ei työterveydenhoito saa kertoa työntekijän labratuloksia työnantajalle!
Kommentit (2)
työhöntulotarkastus ketjuun niin ei saakaan, mutta jos labroissa häikkää, voi papereihin laittaa merkinnän, ettei sovellu töihin tai tietyin ehdoin soveltuu.
kyllä ja soveltuvin osin (lakipykälä xxx, en just nyt muista) myös ne tiedot, jotka tarvitaan, jotta työnantaja voi hakea Kela-osuutta sairausloma-ajan palkkaan tai kuntoutukseen.
t. edelleen se henkilöstöassari
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työhöntulotarkastus ketjuun niin ei saakaan, mutta jos labroissa häikkää, voi papereihin laittaa merkinnän, ettei sovellu töihin tai tietyin ehdoin soveltuu.