Lue keskustelun säännöt.
Huh, huh hellettä
08.06.2011 |
Elikkäs Turussa jo puoli 10 aikaan 24 astetta. Nyt on jo 25.7 C
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänElikkäs Turussa jo puoli 10 aikaan 24 astetta. Nyt on jo 25.7 C
Sisällä on ilmastointi ja väsään ruokaa, joten ulos ei olla vielä päästy. Iltapäivällä isompi lääkärireissu lasten kanssa vieraassa kaupungissa, joten taitaa ne ulkoilut jäädä aika lyhyeen, kun istutaan noin 40 minuuttia autossa edestakaisin ja sitten tietty siellä lääkärissäkin menee aikaa.
Illalla sitten ollaankin ulkona niin kauan, että hyttyset ajaa sisälle tai pienenmpi menee jo nukkumaan. Silloin on muuten paras hetki ulkoilla.