Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa.Repsahdan taas kuitenkin näin grillikauden avajaisissa

Vierailija
29.05.2011 |

kun Jokke pyytää aina lihaa,osta tarpeeksi lihaa,kyl mää syön.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostaa kunnon tavaraa:) Kasvikset grillattuna ovat myös makoisia.

Vierailija
2/2 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä siinä grilliruoassa oikein lihottaa? Eikös grillaaminen ole oikein laihdutusystävällinen tapa valmistaa ruokaa?



Pistät grilliin kanan sisäfilettä tai possun ulkofilettä, perunaa, valmistat salaatin ja siihen tsatsikityyppinen kastike. Ehkä jotain maissia ja ehkä jotain kasviksia nyytteihin...



Ehkä ne juomat on se juttu, joka grillikaudella lihottaa. Mitäs jos kipaiset Lidlistä sitä loistavaa sokkotestivoittaja -porevettä ostamaan ja sitä hörpit koko kesän. Jää ne kilot sitten kertymättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi