Lue keskustelun säännöt.
Yritän laihduttaa.Repsahdan taas kuitenkin näin grillikauden avajaisissa
29.05.2011 |
kun Jokke pyytää aina lihaa,osta tarpeeksi lihaa,kyl mää syön.
Kommentit (2)
että mikä siinä grilliruoassa oikein lihottaa? Eikös grillaaminen ole oikein laihdutusystävällinen tapa valmistaa ruokaa?
Pistät grilliin kanan sisäfilettä tai possun ulkofilettä, perunaa, valmistat salaatin ja siihen tsatsikityyppinen kastike. Ehkä jotain maissia ja ehkä jotain kasviksia nyytteihin...
Ehkä ne juomat on se juttu, joka grillikaudella lihottaa. Mitäs jos kipaiset Lidlistä sitä loistavaa sokkotestivoittaja -porevettä ostamaan ja sitä hörpit koko kesän. Jää ne kilot sitten kertymättä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos ostaa kunnon tavaraa:) Kasvikset grillattuna ovat myös makoisia.