Lue keskustelun säännöt.
Mitä rikkinäisiä tavaroita teillä lojuu nurkissa? Voisimmeko korjata ne yhteisvoimin?
15.06.2011 |
Jos ei, niin miksi et heitä pois?
Mulla ei ole juuri rikkinäisiä tavaroita, mutta on pari käsinpuhallettua läpinäkyvää lasia, joista lohjennut pieni pala. Kuuluu juomalasien sarjaan ja nyt on vain 11 kpl ehjiä.
Missä tämmöiset voisi korjauttaa? Vai eikö missään? Mistä löytyy lasinpuhaltaja?
Mitä tavaraa teiltä löytyy?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla