Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3. lapsi puolesta/vastaan

Vierailija
06.06.2011 |

Askarruttaa kolmannen lapsen hankkiminen. Kertokaa kokemuksia, onko paljon hankalampaa kolmen kuin kahden kanssa? Mitä hyviä puolia on kolmessa lapsessa verrattuna kahteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhelppo! Meni vielä helpommalla kuin toinen, koska vauvaa sai hoitaa suht rauhassa kun oli jo ne 2 jotka voi leikkiä keskenään. Tietysti paha yleistää, mutta eihän sitä lasten hankkimista yleensä kadu. Eli siitä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä