Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minusta tullut täys täti, vai onko Lindex muuttunut nuorekkaammaksi?!

Vierailija
29.05.2011 |

Kävin pitkästä aikaa Lindexin nettisivuilla ja sieltähän löytyi vaikka mitä kivaa! Olen aina mieltänyt kyseisen vaatekaupan trikootunika-kukkaprintti-leggings -paikaksi, mutta jotain on tapahtunut joko minun maulleni tai Lindexin valikoimalle. Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin supertrendikäs siskoni, joka on nuortenvaateliikkeessä töissä, shoppailee nykyään myös Lindexiltä. Siitä olen ajatellut että ei ole kyseessä ainoastaan mun tätiytyminen;) Kappahl on mielestäni kyllä uhä aika täti paikka.

Vierailija
2/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulle kyllä kävi eilen juuri päinvastoin. Olen joskus aiemmin Lindexiltä jotain löytänytkin, mutta eilen kun kävin siellä, meinasin tukehtua niihin pirun kukkasiin ja siihen tätityyliin. Ainoastaan yksistä farkuista ja maksimekosta tykkäsin. Ikää 39 mulla enkä ole kovin trendikäs enkä järin nuorekaskaan, jos nyt en itseäni vielä "tädiksikään" laskisi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on nuori alle 30v, muotitietoinen (=trendi- ja merkkitietoinen) nainen. Ihmetteli itsekin kovasti tätä.

Vierailija
4/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mun 65v äitini voisi pitää tuollaisia, minusta vanhahtivia vaatteita. Itse olen 45v, en laittais kuin ehkä muutaman sieltä päälleni. Olenkin itse enemmän heavy-tyyppiä (mietoa sellaista).

Vierailija
5/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostan Lindexiltä aika paljon, mutta itselleni en löydä sieltä mitään. Ostan Mangosta, Vilasta ja Zarasta useimmiten..Lindexin mitoitus on musta reiluhkoa, 36 koko on ollut reilu.

Vierailija
6/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulle kyllä kävi eilen juuri päinvastoin. Olen joskus aiemmin Lindexiltä jotain löytänytkin, mutta eilen kun kävin siellä, meinasin tukehtua niihin pirun kukkasiin ja siihen tätityyliin. Ainoastaan yksistä farkuista ja maksimekosta tykkäsin. Ikää 39 mulla enkä ole kovin trendikäs enkä järin nuorekaskaan, jos nyt en itseäni vielä "tädiksikään" laskisi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ennen sieltä löysi hyvin istuvia farkkuja, vaikka minulla on leveä perse. Nyt siellä on tarjolla ihan KAMALIA kuminauhavyötäröllä varustettuja "mummofarkkuja", joita ei kukaan osta, yäk yäk yäk. Samaten trikoovaatteiden taso on laskenut, omituisia roikkuvia rättejä ja laatu on paskaakin paskempi. Minulla on kaapissa 10 vuotta vanha Lindexin paita, joka menee vielä mainiosti kotiympäristössä, mutta nykyään myynnissä olevat rievut tuskin kestävät vuottakaan. Siis ihan järkkyä kamaa myynnissä, varmaan Tarjoustalostakin löytyy pukevampaa vaatetta. Huh.



Lapsille Lindexiltä sen sijaan löytyy nykyään tosi hyviä vaatteita, siellä on tapahtunut iso muutos.

Vierailija
8/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä peilistä näkyi lyhyenläntä muumi jolla oli valtavat meijerit, joista roikkuu kukallinen parivuoteen pussilakana.



Eli tuo vaate olisi ehkä sopinut esim. 180-senttiselle ja 50-kiloiselle teinitytölle.



- 163/60, 70D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet täti. Yhtä kamalaa paskaa kuin aiemminkin siellä myynnissä.

Vierailija
10/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aijaa.com/v.php?i=009298115041.jpg



Kaikki tuotteet Lindexiltä...



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä peilistä näkyi lyhyenläntä muumi jolla oli valtavat meijerit, joista roikkuu kukallinen parivuoteen pussilakana.

Eli tuo vaate olisi ehkä sopinut esim. 180-senttiselle ja 50-kiloiselle teinitytölle.

- 163/60, 70D

Vierailija
12/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut paitoja sieltä. Muuten en oikein ole kyseistä kauppaa kannattanut. Tyyli on vähän rimpsutunikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kengät tuota vaaleaa kudosta, tuossa tuollainen teneriffa-fiilis, joka tekee sen "keihäsmatkoihin" liittyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään Lindexillä pitkästä aikaa, siis on varmaan pari vuotta aikaa edellisestä pistäytymisestä. Aiemmin löysin sieltä vaatteita, mutta nyt kyllä oli vaikeaa.



Kaikki kivat vaatteet olivat Generous-hyllyissä, mutta sieltä ei löydy mun kokoa. Sovitin neljää normi- ja omankokoista vaatetta, ja lopulta niistä vain yksi oli oikeasti mun kokoinen.



Yhdessä paidassa oli kaulus vasta rintojen alapuolella (?!), toisessa helma nousi edestä navan yläpuolelle (takaa ei ?!) ja kesähousut olivat niiiin tanttamallia, ettei mulla sellaista tanttapeppua (vielä) ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan