Liittymämyyjien provikat
Liittymämyyjät puhelimessa ja kauppakeskuksissa saanevat provikkaa kaikista myymistään liittymistä. Miten näille rahoille käy jos asiakas saakin paremman tarjouksen ja peruu kaupat?
Kommentit (5)
"Moi! Onks sul liittymäasiat kunnossa? Eiköhän tehdä uus soppari? Säästät 3 euroa vuodessa" t. Liimatukkajuppi
Vierailija kirjoitti:
"Moi! Onks sul liittymäasiat kunnossa? Eiköhän tehdä uus soppari? Säästät 3 euroa vuodessa" t. Liimatukkajuppi
Itse asiassa säästän 250€ vuodessa. Mietin vaan annanko tälle kivalle myyjälle ne provikat suosiolla, etten vastaa enää soittoon säästääkseni 80€ lisää.
Taidanpa pysytellä tässä. AP
Vierailija kirjoitti:
"Moi! Onks sul liittymäasiat kunnossa? Eiköhän tehdä uus soppari? Säästät 3 euroa vuodessa" t. Liimatukkajuppi
Elisa Rajaton 100M 6,99€/kk (24kk) minusta kohtuuhinta. Taitaa enempi kun 3€/v säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moi! Onks sul liittymäasiat kunnossa? Eiköhän tehdä uus soppari? Säästät 3 euroa vuodessa" t. Liimatukkajuppi
Elisa Rajaton 100M 6,99€/kk (24kk) minusta kohtuuhinta. Taitaa enempi kun 3€/v säästää.
Paljonko tuossa maksaa puhelut ja tekstarit?
Normi puhelin/ provisio palkassa peritään seuraavan kuukauden liksasta takaisin jos on tullut peruutuksia. Eli yritys suojaa aina itsensä! Oletitko jotain muuta?