Nyt ihan oikeasti, zalandolle korvaava nettikauppa! About You ei ole sellainen
Menee hermo kun eivät tiedä mistään mitään ja aina ollaan niin avuliasta olevinaan, mutta vastaukset eivät liity viesteihin mitenkään eikä tuotteista tiedetä peen vertaa. 🥱
Kommentit (22)
Millaista palvelua oikein tarvitset? Tilaan ja maksan, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika zalandossa?
No jos viitsit vaikka lukea aloituksen????
Kannattaa miettiä mitä tilaa ettei tarvi palauttaa.
Onko ap itse sellainen kyselijäostaja, joihin netin kirppispalstoilla menee myyjillä lopulta hermo?
Miten niistä tuotteista voi kukaan tietääkään, kun pelkkiä naisten vaatteita on 130 000 erilaista tuotetta? Aivan älytön ajatuskin, että kukaan osaisi koko valikoimaa ulkoa.
Mahdatkohan ymmärtää, ettei asiakaspalvelijoilla voi mitenkään olla pilkuntarkkaa tietoa niistä sadoistatuhansista tuotteista, joita löytyy yrityksen keskusvarastolta.
Boozt on ollut oma suosikki. Vähän parempia merkkejä, mutta silti usein hyvinkin kohtuullisia hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Boozt on ollut oma suosikki. Vähän parempia merkkejä, mutta silti usein hyvinkin kohtuullisia hintoja.
Siitä on kokemusta. Saattaa päätyäkil Zalandon korvaajaksi.
Ap
Olen Zalandon erittäin tyytyväinen asiakas, jo vuosia ollut. Muttei nettikaupoissa ole sellaista tuotepalvelua, se on niin eri konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Boozt on ollut oma suosikki. Vähän parempia merkkejä, mutta silti usein hyvinkin kohtuullisia hintoja.
No onko siellä tuotetietoa? Siitähän tässä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boozt on ollut oma suosikki. Vähän parempia merkkejä, mutta silti usein hyvinkin kohtuullisia hintoja.
Siitä on kokemusta. Saattaa päätyäkil Zalandon korvaajaksi.
Ap
Miksi? Sä olit vaihtamassa, koska et saa hakuamaasi asiakaspalvelua. Nyt olet vaihtamassa, kun joku vaan mainitsee jonkun kaupan.
Mitä tuotetietoa etsit.Eikö materiaalit löydy muka zalandosta? Ja katso löydätkö brändin omilta sivuilta parempaa tietoa.
Zalandolla on ainakin toimiva asiakaspalvelu. Olen tilannut lukuisia kertoja ja yhden kerran yhdestä tilauksesta puuttui yksi paita. Laitoin reklamaation ja vastaus tuli heti pahoittelujen kera. Raha palautettiin ja sain alekoodin. Eipä tuota olisi voinut paremmin hoitaa. Ja tämä ainoa kerta, kun jotain huomautettavaa oli, tilannut olen vuosien varrella varmasti 100 kertaa.
Tilaa merkkien omilta sivuilta. Zalandot, Asokset yms. ovat sekatavarakauppoja.
No ei nettikaupan asiakaspalvelussa sen tarkemmin tuotteista tiedetä kuin mitä ilmoituksessa sanotaan. Materiaalit on Zalandossa ainakin hyvin ilmoitettu.
Jos tarkempaa tietoa haluaa ennen ostamista, ei kannata käyttää nettikauppoja vaan ostaa ns. kivijalkakaupoista.
Up