Miksi toiset lapset eivät hahmota esim kenkiä jos menevät väärinpäin?
Ja toiset osaavat jo ihan pienestä pitäen aina laittaa oikeinpäin?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Lievä keva
Tuolla häiriöllä ei ole mitään tekemistä älyn kanssa🤦
Nämä lasten vertailut ovat aina vähän noloja. Kyllä ne lapset oppivat ennemmin tai myöhemmin kävelemään, puhumaan, pukemaan kengät, käymään potalla jne. Ehkä kaikkia lapsia ei vain kiinnosta, miten päin ne kengät ovat. Toiset ovat pikkutarkempia. Aivan sama. Pääasia, että ovat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä keva
Tuolla häiriöllä ei ole mitään tekemistä älyn kanssa🤦
Eipä niin älykkyyden kanssa olekaan, mutta toiminnanohjauksen kanssa on. Vaikuttaisi tarkkaavaisuushäiriöiseltä.
Koska isilläkin lirahti väärään koloon
Voi olla, että lapsella on tarkkaavaisuushäiriö tai häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta, miten päin kengät ovat. On ns. ihan sama, eikä häiritse. Olemme erilaisia.
Minåkin pistin aina kengät vääriin jalkoihin ja vielä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä keva
Tuolla häiriöllä ei ole mitään tekemistä älyn kanssa🤦
Eipä niin älykkyyden kanssa olekaan, mutta toiminnanohjauksen kanssa on. Vaikuttaisi tarkkaavaisuushäiriöiseltä.
Siis ihan oikeasti. Miten joka asiasta saadaan väännettyä joku häiriö? Lapset nyt vaan kehittyy eri tahtiin eri asioissa ja se on ihan normaalia.
Minkä ikäinen lapsi? Jos vielä koulussakaan ei saa kenkiä oikeisiin jalkoihin niin sitten voi ehkä ajatella että jotain häiriötä saattaa olla. Tai sitten vaan tottunut esim käyttämään ihan väärän kokoisia kenkiä niin ei hahmota mille niitten kuuluisi tuntua jalassa.
Hahmotushäiriö?