Simply Park sakotushuijaus?
Saimme Helsingissä sakon yhtiöstä Simply Park. Tätä ei ollut laitettu tuulilasiin tavan mukaan, vaan tuli postitse. Pyysimme kuvat ja kuvissa on toki automme, mutta kuva ei kerro muuta kuin, että automme on ollut jossain. Kuvasta ei tunnista, että missä auto on ja onko edes parkissa. Parkkikiekosta ei ole kuvaa. Ilmeisesti pysäköintiajan ylittämisestä sakotetaan. Onko muilla kokemuksia? Emme itse ole maksamassa sakkoa näillä evidensseillä. Kysykää aina kuvat näiltä "pysäköintifirmoilta"
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeeisesti autosi on ollut parkkialueella, jossa rekisterit kuvataan sisäänajettaessa ja poistuttaessa. Ennen poistumista parkkeeraus maksetaan automaatilla. Jos asiakas ei ole maksanut parkkeerausta, ko. yritys lähettää laskun kotiin. Pyydä lisäselvitys missä ja milloin auto on kuvattu.
Pyydä samalla myös selvitys kuka oli kuski.
Kiistäkää AINA ajaneenne autoa.
Parkkifirman tehtävä on löytää kuski.
Noilla toimenpiteillä tukitaan noitten huijarifirmojen toimistotyöt ja tehdään bisneksestä hyvin vaikeaa.
Itsellä on kaikki mahdolliset tietojen luovutuskiellot mikä hidastaa -ja käytännössä estää, kokeiltu on- myös melkoisesti noita.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeeisesti autosi on ollut parkkialueella, jossa rekisterit kuvataan sisäänajettaessa ja poistuttaessa. Ennen poistumista parkkeeraus maksetaan automaatilla. Jos asiakas ei ole maksanut parkkeerausta, ko. yritys lähettää laskun kotiin. Pyydä lisäselvitys missä ja milloin auto on kuvattu.
Kiitos kommentista. Ei ollut tällaisella alueella tällaista valvontaa, vaan paikka oli ilmeisesti kotimme lähellä olevan huoltoaseman pihalla. Pyysimme kuvat, mutta niistä ei oikein ilmene mitään! Näyttää, että auto olisi kuvattu ajossa. Tämä on hyvin mystinen, sillä käyn välillä tankkaamassa kyseisellä huoltoasemalla ja saatan käydä sisällä kahvilla tms. On mahdollista, että olen kyseisenä päivänä käynyt siellä, mutta kuvista ei ilmene esimerkiksi kiekon unohtuminen tms. --aloittaja-
Vierailija kirjoitti:
Kiistäkää AINA ajaneenne autoa.
Parkkifirman tehtävä on löytää kuski.
Noilla toimenpiteillä tukitaan noitten huijarifirmojen toimistotyöt ja tehdään bisneksestä hyvin vaikeaa.
Itsellä on kaikki mahdolliset tietojen luovutuskiellot mikä hidastaa -ja käytännössä estää, kokeiltu on- myös melkoisesti noita.
Hyvä vinkki! Erityisesti, kun tässä ei ole mitään evidenssiä edes oikein, että missä auto on ollut. Kuva vain missä näkyy auto ja rekkari.
Vierailija kirjoitti:
Kiistäkää AINA ajaneenne autoa.
Parkkifirman tehtävä on löytää kuski.
Noilla toimenpiteillä tukitaan noitten huijarifirmojen toimistotyöt ja tehdään bisneksestä hyvin vaikeaa.
Itsellä on kaikki mahdolliset tietojen luovutuskiellot mikä hidastaa -ja käytännössä estää, kokeiltu on- myös melkoisesti noita.
Ei hidasta, kyllä saavat auton omistajan tiedot. Juuri teidän idioottien takia on yksityisiä pysäköinnin valvojia, kun ei osata pysäköidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiistäkää AINA ajaneenne autoa.
Parkkifirman tehtävä on löytää kuski.
Noilla toimenpiteillä tukitaan noitten huijarifirmojen toimistotyöt ja tehdään bisneksestä hyvin vaikeaa.
Itsellä on kaikki mahdolliset tietojen luovutuskiellot mikä hidastaa -ja käytännössä estää, kokeiltu on- myös melkoisesti noita.
Ei hidasta, kyllä saavat auton omistajan tiedot. Juuri teidän idioottien takia on yksityisiä pysäköinnin valvojia, kun ei osata pysäköidä.
Niin...siis nimen omaan HIDASTAA. Juurihan niin kerroin.
Ja idiootin näet ihan peiliin katsomalla, kulta pieni.
Kävin vielä kyseisellä huoltamolla ja he olivat totta tosiaan ottaneet käyttöön kameravalvonnan, josta vastasi Simply Park eli sakko oli tullut parkkiajan ylityksestä asianmukaisesta. Huoltamolla on ravintola, jossa käyn välillä syömässä laitoin sinne mailia ja esitin ihmetykseni asiasta, sillä olin ollut ravintolassa asiakkaana. Huoltamolta pahoiteltiin asiaa ja he tarjoituivat perumaan sakon. -aloittaja-
Postisa tullut lasku SimplyPark / Collectia Oy;sta. Auton tuulilasiinpyyhkijöihin ei oltu asetettu parkkilappua. Ko. Laskun olemme kiistäneet. Perusteluna muun muuassa auton epäonnistuneista kuvadokumentaatiosta ! Otamme yhteyttä Shell huoltamon asiakaspalveluun, sekä valittamaan kuluttaja asiamiehelle normien vastaisesta valvontakamera järjestelmästä ja ko. laskun tulkinnan vastaisista maksuperusteista. Tuskin Shell / kahvila toivoo kanta-asiakkaiden boikottia, ja vaihtaa parkkivalvoja yhtiötä !
Vierailija kirjoitti:
Kiistäkää AINA ajaneenne autoa.
Parkkifirman tehtävä on löytää kuski.
Noilla toimenpiteillä tukitaan noitten huijarifirmojen toimistotyöt ja tehdään bisneksestä hyvin vaikeaa.
Itsellä on kaikki mahdolliset tietojen luovutuskiellot mikä hidastaa -ja käytännössä estää, kokeiltu on- myös melkoisesti noita.
Mikset vain pysäköisi autoasi luvallisille paikoille?
Ilmeeisesti autosi on ollut parkkialueella, jossa rekisterit kuvataan sisäänajettaessa ja poistuttaessa. Ennen poistumista parkkeeraus maksetaan automaatilla. Jos asiakas ei ole maksanut parkkeerausta, ko. yritys lähettää laskun kotiin. Pyydä lisäselvitys missä ja milloin auto on kuvattu.