Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ruoaksi tänään?
24.04.2011 |
Ajatelintehdä uunilohta ja muusia ja salaattia.. oisko muita ideoita?
Entä mitä itse teette (tai mies tekee ja anoppi)?
Kommentit (2)
porkkanasosekeittoa alkuruokana, sitten karitsan paahtopaisteja ja oliiviöljyllä, sitruunalla ja persiljalla maustettua perunamuusia. Jälkiruuaksi pashaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja perunoita.
Alkupalojakin ajattelin kerrankin tehdä, kylmäsavulohirullia ja päällystettyjä kananmunanpuolikkaita.
Ruccolasalaattia lisukkeena.